Aby reklama fungovala

Ohodnoťte post

Reklama a propagace jsou důležité a často přímo rozhodující o tom, který byznys se dočká úspěchů a který nikoliv. Jak se říká, i když dva dělají totéž, není to totéž. Záleží totiž nejen na obsahu určité nabídky, ale i na tom, jak je tato veřejnosti podána.

Mohou být tedy i dva navlas stejní provozovatelé webů, internetoví byznysmeni, z nichž jednomu jeho živobytí vzkvétá, zatímco druhý si nevydělá třeba ani na pověstnou slanou vodu. A tento rozdíl mezi nimi může souviset i s tím, nakolik a jakou využívají reklamu.

Že je reklama jako reklama? Nevěřte tomu, není to pravda. Jsou reklamy, u nichž se prostě někde na internetu vyvěsí banální sdělení, jež stejně nakonec skoro nikdo nebude číst a dost možná se jím vůbec nikdo nebude řídit, a jsou takové, jež naopak na internetovou veřejnost skutečně působí a přinášejí žádoucí efekt.

A když se chce internetový podnikatel pro nějakou reklamu rozhodnout, jak si má počínat? Má vsadit na ten nebo onen typ, na toho či onoho poskytovatele?

V zásadě se dá říci, že nalezení správné odpovědi na tuto otázku může mít nemalý dopad. A to jak pozitivní, tak i negativní. A proto ti, kdo chtějí, aby je reklama skutečně podporovala a aby u ní ani zbytečně nepřepláceli, sázejí na PPC reklamu. Tedy na reklamu, jež má ve srovnání s reklamami jinými dvě podstatné přednosti.

  1. Platí se u ní pouze za to, kolik potenciálních zákazníků skutečně přiláká. Aby se někdo dozvěděl, co tato reklama propaguje, musí na ni kliknout. A zadavatel této reklamy pak platí úměrně počtu takových kliknutí.
  2. Provozovatel takové reklamy musí usilovat o to, aby tato vzbudila dostatečnou odezvu, jeho počínání tedy tomu propagovanému musí pomáhat. Jinak z toho oba vyjdou naprázdno. Takže se tato reklama vkládá například na přední místa mezi odkazy nabízenými internetovými vyhledávači.

PPC reklama tak má nesporné přednosti ve srovnání s reklamami jinými. A to by měl každý z internetových podnikatelů vzít v potaz.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol