Pokud se bavíme o SEO marketingu, pak je nesporné, že tento musí být co nejdokonalejší, aby se dosáhlo přízně vyhledávačů a následně i internetové veřejnosti. A to znamená třeba i potřebu dokonalých textů, jež jsou na daném webu využívány.
Je samozřejmostí, že mají-li být takové texty přínosné, je třeba, aby tyto byly originální, nezkopírované odjinud. Pravidlem by tu mělo být, že by každá stránka takového webu měla obsahovat přinejmenším jednu normostranu textu. A to nejen textu jako takového, ale výhradně nějakého přínosného sdělení, ideálně strukturovaného a obsahujícího klíčová slova jak v nadpisech, tak i v titulcích a popiscích. Ovšem takovými klíčovými slovy by se to tu určitě nemělo jenom hemžit, takový text by měl působit naprosto přirozeně, a ne jako balast pouze obklopující klíčová slova.
Dále je určitě rozumné zveřejnit zde spíše jeden delší a podrobnější text než více krátkých textů zmiňujících víceméně jedno a totéž téma.
Do takových textů by měl být vždy zakomponován aspoň jeden odkaz směřující na jinou stránku téhož webu, ovšem tento by zde neměl být vložen opakovaně. Takové vnitřní odkazování totiž pochopitelně udrží návštěvníky na webu déle a zvýší naději na to, že bude dosaženo konverze. A určitě by se tu nemělo odkazovat vždy jen na úvodní stránku webu, ale i na jiné podstránky.
Klíčová slova by zde nesporně měla odpovídat cíli, který byl takovému webu vytýčen, nemělo by jít o příliš obecné pojmy.
V textech by se měla tučně zvýrazňovat pouze klíčová slova nebo jinak důležité pojmy a fráze. Na každé stránce by se pak nemělo vyskytovat pouze jediné klíčové slovo, měla by se tu využívat i jeho synonyma a long-tailové varianty.
A ani u ryze komerčních webů by se neměli jejich provozovatelé omezovat jenom na čistě komerční obsah. I zde prospějí i optimalizované informativní články třeba v blogu, které v SEO rovněž prokážou dobrou službu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.