PPC reklamu, tedy reklamu placenou nikoliv za vyvěšení, nýbrž pouze za dosažené výsledky, už dnes využívá na internetu kdekdo. A pokud je tato provozována tak, jak je to žádoucí, lze s její pomocí dosahovat spolehlivých a žádoucích výsledků, tedy lze s její pomocí získat dostatečné potenciální zákazníky. Což ji činí spolu s optimalizací pro internetové vyhledávače zásadní.
Zatímco SEO se tu stará o to, aby byl optimalizovaný web dlouhodobě co nejlépe hodnocen internetovými vyhledávači a objevoval se tu na předních pozicích mezi tím vyhledaným, PPC reklama oslovuje přímo potenciální klienty, kteří jsou na web přivedeni. SEO tak dosahuje výsledků pouze pozvolna a postupně, zatímco díky PPC reklamě lze získat i výrazně vyšší návštěvnost již ve velice krátké době.
Ovšem je nad slunce jasné, že mnozí z našinců nemají, co se online reklamy týká, dostatečné zkušenosti. A proto se nejednou nedaří dosahovat vhodného poměru mezi optimalizací a PPC reklamou. A to znamená negativní vliv na to, čeho se s využitím internetové nabídky dá dosáhnout, web někoho takového nepřináší kýžený efekt. Což se ovšem dá napravit, a to i tehdy, když člověk obětuje nějaký ten čas samostudiu.
PPC reklamu lze využívat i ve vyhledávačích, jako jsou Seznam či Google, i na sociálních sítích typu LinkedIn, Facebook či Instagram. Přičemž v prvním případě dochází k oslovování těch, kdo hledají určitá klíčová slova, zatímco v případě druhém jde přímo o oslovování konkrétních uživatelů podle zadaných parametrů. A tato reklama je velice efektivním nástrojem, který přijde vhod vždy, zejména pak v dobách komplikovaných, jako je naše žhavá současnost.
Jistě, je skutečností, že se za takovou reklamu musí platit, ale vzhledem k tomu, že se u ní platí jen za dosažené výsledky, je tato velice efektivně předkládána publiku, a proto zaujímá ve vyhledávačích ta nejpřednější a snadno objevitelná místa. A ten, kdo ji využije, nejspíše dosáhne svých cílů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.