Jak na články pro SEO?

Potřebuje-li někdo zaplnit obsah svého webu něčím, co je nejen vatou, ale i přínosem pro optimalizaci pro internetové vyhledávače, může a musí klást důraz na kvality, které se tu od podobného textu očekávají. Protože internetové vyhledávače i takové texty posuzují, i podle nich hodnotí weby jako celky a rozhodují, čemu se dostane při vyhledávání přednosti a co naopak bude pronásledováno nezájmem.

Takže to znamená, že je třeba psát takové texty náležitě kvalitně, a to nejen tak, jak si to žádají čtenáři, ale i tak, jak to vyhovuje vyhledávačům, tedy pouhým robotům. Které sice neumělí číst, ale přesto znají způsoby, jak oddělit pomyslné zrno od plev.

A na co tedy nezapomenout u textů, které mají dobře posloužit i při optimalizaci pro internetové vyhledávače? Jak tvořit texty pro weby, pro blogy, případně pro propagaci?

O banalitách jako pravopis se tu snad ani rozepisovat netřeba, to je záhodno brát jako naprostou samozřejmost.

Žádoucí je ale i ideální strukturování textu, přičemž je specifikem internetových článků, že zde se to zásadní uvádí hned zkraje, kde to čtenář snadno najde a sám se rozhodne, zda i po zjištění toho nejpodstatnějšího bude ve čtení pokračovat.

Pak je záhodno tu optimálně rozmístit hlavní klíčová slova. Místy pro jejich použití jsou především hlavní nadpis, URL a ALT obrázku, dobré je ale vložit je i do první věty článku a meta description. Přičemž je pochopitelné, že je třeba zvolit ta nejideálnější klíčová slova, s jejichž volbou nám pomáhá Ahrefs, Keywords Everywhere nebo našeptávače vyhledávačů.

Titulek takového článku by neměl být dlouhý a měl by čtenáře upoutat, k textu se vztahující obrázky by ideálně neměly překračovat velikostí 150 kB a měly by mít relevantní název a parametr ALT, protože nám to prospěje při obrázkovém vyhledávání.

A stranou pochopitelně nemůže zůstat ani linkbuilding, externí i interní, protože ten obohatí článek a také prospěje při hodnocení při SEO. A každý bod se při optimalizaci počítá.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post