Jak se dělá SEO?

Majitelé webů si mohou svoji pozici, a tedy i dosahované úspěchy, vylepšit tím, že si zaplatí dejme tomu PPC reklamu. Díky ní se automaticky a hned dostanou na čelní pozice v internetových vyhledávačích, tam, kde je lehce najdou všichni hledající danou problematiku. Ovšem jak zaznělo, není to zadarmo. Za takovou reklamu se platí, a to často hodně velké peníze. Které lze díky využití optimalizace pro internetové vyhledávače ušetřit.

Ovšem i taková optimalizace na svém počátku něco stojí. Ta totiž obnáší úpravy obsahu webu, vytváření zpětných odkazů či práci specialistů na takovou optimalizaci, což se neděje automaticky a zdarma. Ovšem na druhou stranu se taková investice do optimalizace v budoucnu vrátí v podobě lepší pozice v internetových vyhledávačích, a tedy lepší návštěvnosti.

Optimalizace tedy nesporně pomáhá ke zvýšení organické návštěvnosti, nárůstu konverzí z této organické návštěvnosti, udržení klientů a vylepšení viditelnosti značky.

SEO však je, jak již zaznělo, běh na delší až dlouhou trať. A aby se s ní dosáhlo úspěchu, je třeba tu dlouhodobě pracovat koncepčně a strategicky. Žádná chaotičnost tu není na místě, nic zásadního se tu nesmí podceňovat, aby se nakonec nezměnily naděje v plané naděje.

V rámci SEO je třeba provádět jak úpravy na webu samotném, tak působit i na to, co je vně tohoto. Je tedy třeba správně volit klíčová slova a tvořit kvalitní obsah, který je srozumitelný i pro veřejnost, i pro vyhledávače. Ale zrovna tak webu prospívá i to, jak jsou na něm zajištěny titulky, jak rychle se tento načítá a podobně.

Mimo web jsou pak mimořádně žádoucí zpětné odkazy vedoucí sem z jiných webů, jež dodávají webu punc kvality, a podceňovat se nesmí ani výběr klíčových slov, jež by na jednu stranu měla být hojně vyhledávaná, ovšem současně by nemělo jít o ta používaná příliš silnou konkurencí, vůči které se jimi nelze prosadit.

Zapomenout by se nemělo ale ani na URL adresu webu, jež by měla stránku charakterizovat a zároveň i obsahovat klíčové slovo a měla by být neměnná.

To vše může pomoci k dosažní cíle, ať už je tento vlastně jakýkoliv.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post