Jak vzbudit zájem publika

Ohodnoťte post

Když web potřebuje získat vyšší návštěvnost, neobejde se obvykle bez optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože právě ta rozhoduje o takové záležitosti, jakou návštěvnost jednotlivých webů je.

Ovšem pokud se bavíme o Googlu nebo Seznamu, není právě lehké se těmto vyhledávačům ‚zavděčit‘. A sice proto, že tyto vyhledávače rozhodují o relevantnosti, a tedy úspěšnosti jednotlivých webů podle stovek faktorů, a je logické, že není v ničích silách toto vše ovlivnit.

A proto se prováděná optimalizace pro internetové vyhledávače obvykle soustředí jenom na některé, a to ty nejzásadnější a ovlivnitelné záležitosti.

Sem patří v první řadě ideální volba klíčových slov, jež je důležitá pro všechny weby bez výjimky. A nestačí jenom vybrat relevantní termíny, je třeba vědět i to, jak formulují své dotazy při hledání na internetu uživatelé, na něž se tu cílí.

Významnou roli tu sehrává i kvalitní a dobře strukturovaný obsah, jenž vychází právě z analýzy klíčových slov, i optimalizace obrázků, které ovlivňují obrázkové vyhledávání, i počet, kvalita a relevance zpětných odkazů z jiných webů, i reakce lidí na sociálních sítích, na Facebooku, Twitteru, Instagramu, YouTube nebo Pinterestu,

Aby se některý web dostal do nabídky internetových vyhledávačů, musí být na vlastní URL a musí na něj vést minimálně jeden zpětný odkaz, což je nezbytné k načtení takového webu crawlery a jeho indexaci, a aby byl pozitivně hodnocený, je žádoucí jeho dokonalá technická stránka, rychlost, zabezpečený protokol https a přizpůsobení ke správnému fungování i v mobilech a tabletech.

První změny k lepšímu, jež může optimalizace přinést, jsou zřejmé často již po několika týdnech. A chce-li se člověk přesvědčit, jak jeho webu optimalizace prospívá, je možné využít nástroje jako Google Analytics, Google Search Console, Marketing Miner, Collabim, Ahrefs, Majestic, Content King či Screaming Frog, případně si lze nechat zpracovat SEO audit, provázený kromě odhalování nedostatků i nabídkou možností jejich odstranění.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol