Jděte na PPC s rozumem

Ohodnoťte post

Propagace podnikatelského webu je jednou z nejdůležitějších činností, která s tímto souvisí a již nelze v žádném případě podceňovat. Web sám si totiž obvykle své návštěvníky nenajde a jeho provozovatel tak nemůže doufat v to, že se mu s pomocí nenavštěvovaného webu podaří dosáhnout toho, čeho se tu dosáhnout má, tedy dost možná především zisku.

A tak se sází na nejrůznější reklamy. Mezi nimiž zaujímá, a to plným právem, výsostné postavení PPC reklama. Tedy reklama, jež se od těch ostatních odlišuje tím, že se za ni neplatí žádný paušál, že je tato financována svým zadavatelem výlučně podle počtu prokliků, tedy projeveného zájmu internetové veřejnosti.

Ovšem zatímco velké a bohaté internetové firmy nemají s placením za podobnou reklamu problém, u malých firem to může být jiná. A proto tu jde v zásadě vždy o to, nastavit takovou reklamu tak, aby fungovala, a přitom svého zadavatele nezruinovala.

A jak tedy na to?

V první řadě je třeba rozhodnout se pro platformu, na které má být taková reklama spuštěna, tedy vybrat si u nás mezi Googlem, Seznamem či Facebookem. Facebook prokazuje dobré služby zejména těm, kteří cílí především na pětadvaceti- až padesátileté ženy a mohou nabídnout něco dobře vypadajícího, zatímco Seznam oslovuje spíše lidi nad čtyřicítkou a dražší Google cílí na zadaná klíčová slova.

Rozhodnutí mezi nimi závisí na nabídce a specifikaci zboží, jeho ceně a očekávaných ziscích a na tom, nakolik je ono zboží zajímavé pro internetovou veřejnost. Tomu je pak třeba uzpůsobit jak text oné reklamy, tak i nastavení samotné kampaně.

A jak vypadá text takové dokonalé PPC reklamy? Přece tak, aby vyhovoval hledajícím lidem a klíčovému slovu, přičemž by mělo mít každé klíčové slovo svoji vlastní reklamu. Text musí odpovídat potřebám těch, na něž je reklama zaměřena, a musí odpovídat obsahu propagovaného webu. Úspěšná reklama má pak velký počet kliknutí za rozumnou cenu, a není-li tomu tak, je nutno nalézt a odstranit její nedostatky, jež mohou být skutečně různorodé.

Ale hlavní je mít kvalitní web s dokonalou nabídkou. Jinak ani PPC reklama nic nezmůže.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol