Lead

Tímto pojmem se označuje návštěvník webové stránky, který nějakým způsobem projeví zájem o služby nebo produkty, případně zkrátka dojde ke konverzi. Jde tedy o potenciálního
zákazníka, u kterého je šance, že skutečně využije nějaké služby nebo nakoupí určité zboží. Cílem online marketingu je proto vytvořit lead, toho správným způsobem navést na takzvanou cestu zákazníka, a následně již využívat tradiční způsoby obchodování.

Existuje více způsobů, jak získávat lead. Příkladem může být webový formulář, dále pak vyskakovací okno na webu, stažení elektronické knížky nebo také oslovení prostřednictvím
sponzorovaného odkazu. Nezřídka se lead získává i skrze různé soutěže. Metody získávání
leadů se označují jako lead generation.

U takzvaného leadu je možné posuzovat jeho pomyslnou kvalitu. Určení kvality leadu se označuje jako lead scoring. Je možné sledovat kroky zákazníka, což může znamenat zájem o
využití zákaznické podpory, o odebírání newsletteru nebo třeba o porovnávání jednotlivých produktů. Na základě tohoto určení je stanovena kvalita leadu, z čehož je pak možné přejít
k závěrečné fázi, kterou je přímé oslovení konkrétního zákazníka.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol