Nikdo nechce selhat

I kdyby měl určitý web prvořadou a třeba i jedinou funkci, jíž by bylo o něčem informovat, nelze se tu rozhodně spokojit jenom s uveřejněním nějakého o něčem informujícího textu. Důležitá tu je, vždycky byla a vždycky bude i grafická stránka. Protože pouhý sáhodlouhý text nenadchne ani uživatele internetu, ani internetové vyhledávače, které rozhodují o tom, co a jak se představí právě onomu publiku, o které jde provozovatelům webů především.

A tak nesmí na webech chybět třeba ani fotografie. A aby tyto prokazovaly užitečné služby, musí i ony splňovat určitá kritéria.

Pokud se bavíme o fotografiích publikovaných na webech, je třeba si v první řadě říci, že by tyto měly být kvalitní. O tom nemůže být pochyb, protože je jejich úlohou zaujmout. A nekvalita nezaujme.

Dále je třeba si ale uvědomit i to, že využívání snímků z fotobank už dnes není ideální volbou. Publikum dozajista pozná, že nejde o vlastní snímky, nýbrž pouze o něco ilustračního, a ‚vypůjčený‘ snímek tolik neocení. Respektive to nevzbudí právě důvěru v ostatní obsah, který takové foto provází. Platí tak dokonce, že i nekvalitní fotografie vlastní prokáže lepší službu než dokonalý snímek z fotobanky.

Kvalitní snímky pak plní nejen estetickou funkci, ale i funkci informační, a zároveň napomáhají budování vztahu s tím, komu je to na webu publikované určeno. I pouhý pohled tu může rozhodnout, zda návštěvník na webu setrvá a něco z toho bude, nebo zda tento odejde, patrně nenávratně.

A tak se fotografie využívají a mají smysl. A to ať už jde o snímky produktové, o fotografie zaměstnanců nebo dalších lidí a podobně. Obrázek totiž řekne, jak se traduje, více než tisíc slov, je lepší jednou uvidět než stokrát uslyšet. A je pochopitelné, že to sehrává významnou roli v tom, co se od libovolného webu očekává. A byla by chyba takovou možnost nevyužít.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post