Když se má web optimalizovat pro internetové vyhledávače, představuje to nejednu činnost, které je zapotřebí se věnovat, a to s cílem dostat odkaz na daný web v internetových vyhledávačích na co nejvyšší pozici, kde ho lze nejsnáze objevit. Možná už jste slyšeli o takových záležitostech, jako jsou dejme tomu linkbuilding, copywriting, správná volba klíčových slov, propagace a podobně.
A mezi činnosti, které s takovou optimalizací souvisejí, patří třeba i rychlost, s jakou se web načítá na zařízeních uživatelů internetu, kteří na něj z nějakého důvodu zavítají. Taková rychlost je totiž naprosto pochopitelně vyžadována uživateli, kterým se nechce ‚přehnaně dlouho‘ čekat, a rovněž je signálem pro internetové vyhledávače, že se jedná o web kvalitní. Nebo v případě toho pomalého o web, který si nezasluhuje dobrou pozici mezi konkurenčními nabídkami.
Z toho pak logicky vyplývá jedno. A to skutečnost, že je třeba načítání webů v zájmu SEO zrychlit. A to navzdory tomu, že třeba Google hodnotí rychlost načítání podle toho, nakolik je konkrétní uživatel ochoten na stažení čekat, a klidně tak akceptuje i weby, jež se zrovna moc velkou rychlostí nevyznačují.
A jak toho zrychlení načítání webu dosáhnout?
V první řadě je v zájmu rychlejšího stahování záhodno snížit velikost obrázků, jež se na webu nacházejí a také ho zpomalují. Totéž pak platí pochopitelně i pro videa. Malé obrázky je pak vhodné sloučit kvůli rychlosti načítání do jediného, je záhodno zbavit se vícerého přesměrovávání z jedné URL adresy na jinou a odstranit nepoužívaný kód, přetrvávající ze starých verzí webu. A pomocníkem se může stát i Lazy Loading, tedy načítání pouze těch obrázků, nacházejících se na právě zobrazované části internetové stránky.
Ovšem důvodů pomalého načítání může být ještě daleko více. A proto je třeba dopátrat se příčiny těchto problémů a zbavit se jí, ať už je jakákoliv. Protože jenom tak budou uživatelé internetu i vyhledávače spokojené. A to přinese pomyslné ovoce.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.