Kdybyste se rozhodli najít na internetu nějaký určitý web, jistě se nebudete spoléhat na metodu pokusu a omylu. Jistě, i tak byste se možná nakonec dostali k tomu, co hledáte, ale jisté by to nebylo, a navíc by šlo o příliš komplikované hledání, obzvláště tehdy, když byste ani nevěděli, zda to hledané vůbec existuje.
A kvůli této složitosti a nejistotě je logické, že web leckoho z podnikatelů na internetu uniká pozornosti veřejnosti, a to i tehdy, když jde o velice zajímavou a lukrativní nabídku. Nikdo nehledá to, co je skoro neobjevitelné, na co nic neukazuje a o čem vlastně ani není známo, zda to existuje. Uživatelé internetu prostě najdou něco podobného a další hledání už vzdají. A majitel ‚neviditelného‘ webu má smůlu.
Změnit se to ale pochopitelně vždycky dá. A to s pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače, která webům zajišťuje lepší umístění mezi výsledky hledání v internetových vyhledávačích. Když se pro určitý web zvolí ta nejvhodnější klíčová slova, když se tento technicky zdokonalí, zaplní ideálními texty a grafikou, když se připraví kvalitní propagace a ‚rozhodí se sítě‘ s pomocí zpětných odkazů, dá se s prvotními nezdary webu skoncovat. A lze mu zajistit tolik potřebnou návštěvnost.
A jak fungují třeba ty výše zmíněné zpětné odkazy, k čemu je tu linkbuilding? Je to vlastně docela prosté navzdory složitosti tohoto oboru. Zpětné odkazy jsou tu od toho, aby umístěny na jiných webech lákaly uživatele na web, který je jimi propagován. Takové zpětné odkazy čekají, až na ně někdo narazí a projeví zájem o to, na co tyto odkazují. A pak už stačí jenom kliknutí na ně, aby se uživatel jednoho webu přenesl na web jiný.
A aby to fungovalo, je třeba mít jednak dostatek takových odkazů a jednak mít tyto přesně tam, kde se nejsnáze splní jejich funkce. Je záhodno umísťovat odkazy na skvěle hodnocené a dost navštěvované weby s identickým nebo aspoň podobným obsahem, a na těchto na místa, kde lidé na takové odkazy nejspíš narazí. Protože jenom tak jsou takovými odkazy přivedeni uživatelé tam, kde jsou očekáváni. A kde je jich potřeba.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.