Všichni už jsme v posledních měsících nějak pocítili problémy, v nichž jsme se kvůli panující a neustávající pandemii ocitli. A jenom málokdo z nás nemá důvod si stěžovat na nepříjemnosti, jež by mu ztrpčovaly život. Většina lidí nějak doplatila jak na nařízená opatření, jež našince v mnoha ohledech omezila, omezují a také budou omezovat, a to ať už přímo nebo zprostředkovaně. A mezi ty, kdo strádají snad nejvíce ze všech kategorií obyvatelstva, nesporně patří soukromí podnikatelé. Někteří z nich totiž museli (třeba i nejednou) přerušit práci a tím ztratili zdroj obživy, někteří z nich doplatili na to, že na trhu začala panovat nervozita a klesla koupěschopnost lidí, což v konečném důsledku negativně ovlivnilo ekonomickou stránku podnikatelských životů.
Pokud se pak někomu z podnikatelů sále ještě daří, pak nejspíše tomu, kdo podniká přes internet. Protože do tohoto podnikání koronavirus proniknout nemůže, a tak se toto omezilo v přímé souvislosti s pandemií nanejvýš okrajově. A dá se tu nadále podnikat, tedy nabízet to, co je k dispozici.
Ovšem aby internetové podnikání vzkvétalo, je logicky třeba, aby se na web provozovatele takového podnikání dostavovali dostatečně četní návštěvníci a (potenciální) zákazníci. Ti, kteří jsou ochotni a schopni tu utrácet. A to se nejednou neděje.
Častým úskalím, na kterém se dá v podobném podnikání ztroskotat, je nežádoucně nízká návštěvnost. Za kterou nemusí stát nezbytně jenom neatraktivní nabídka, ale třeba i skutečnost, že weby mívají své nedostatky, jež je diskvalifikují z pohledu internetových vyhledávačů, nástrojů, jež ovlivňují to, co bude veřejností objeveno a co ne.
Když je web mezi tím, co najdou vyhledávače pro veřejnost, umístěn až kdesi daleko v seznamu relevantních odkazů, není naděje na to, že dojde k jeho objevení. A pak je nezbytné vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače, jež dokáže pozici takového webu vylepšit a zajistit mu tak lepší budoucnost. Což je v dobách jako ta naše vysloveně nezbytné, aby internetový podnikatel obstál.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.