Sezóna vánočních nákupů je v plném proudu

Vyhledávání transakcí v obchodech podle údajů společnosti Google vzrostlo a to především v době, kdy se přihlásil o slovo Covid 19 a situace se tím skutečně zkomplikovala. A i když mohli nakupující opět navštívit kamenné obchody, tak nijak nákupy na internetu nepovolily svoji příčku. Není divu, že Google přidává chytré nabídky pro prodej v e-shopu, čímž optimalizuje nabídky pro offline transakce. Začátkem listopadu bylo oznámeno majitelům internetových obchodů, že si mohou přidat Smart Bidder, který je určený pro prodej a zvýšení celkově počtu návštěv zákazníků. Je to v podstatě skvělý nástroj jak nalákat s nabídkou, aby lidé nakoupili teď a ihned.

Jak funguje?

Inzerenti nebo prodejci mohou snadno nahrát transakční údaje, které budou bezpečné pro ochranu soukromí, čímž optimalizují konverze z prodeje v obchodech pro kampaně ve vyhledávání a v nákupech. Cíl je samozřejmě jasný – zvýšit prodej svých zásob. Google pro tento případ má již několik osvědčených postupů, jak zlepšit používání této funkce, zvláště pokud chtějí prodejci zvýšit prodej prostřednictvím online vyhledávání.

Pojďme se podívat na strategii chytrých nabídek od Googlu

Obchodní cíl:

V prvním případě je cílem získat co nejvíce konverzí s pevným rozpočtem nebo pevnou návratností svých investic. Chytrá nabídka má za cíl maximalizovat konverze a CPA (jedná se o jednotku, která posuzuje výkon online kampaní).

Pro zvýšení zisku je třeba dosáhnout co nejvíce konverzí při pevně stanoveném rozpočtu nebo samozřejmě investice do reklamy. Je logické, že poté je třeba získat návratnost investic do reklamy a maximalizovat hodnoty konverze.

Jak postupovat pro úspěšné proniknutí na trh?

Vzhledem k tomu, že Vánoce se blíží, je třeba udělat krok kupředu a lépe podchytit zákazníky. Nebudeme si ani nalhávat, že někdy získání konverze je o tom být na správném místě a ve správný čas v SERP.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post