PPC reklama

Zkratka PPC vznikla z výrazu "pay-per-click", tj. platba za klik. U tohoto typu reklamy neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za reálného návštěvníka, kterého reklama na Váš web přivede.

S PPC reklamou se setkáte na celém internetu - ve vyhledávačích, na Facebooku a tisících obsahových webech.

ppc

PPC reklama má nasledující výhody:

Velmi přesné cílení - Vhodně zvolená klíčová slova zajistí zobrazení reklamy uživatelům, kteří hledají ve vyhledávačích a nebo se pohybují na tématické stránce.

Platba za výkon - Za reklamu platíte až ve chvíli, kdy Vám přivede návštěvníka na web, ne za zobrazení.

Rychlost - PPC reklamu je možné spustit téměř okamžitě, hodí se tedy například na sezónní promo.

Jak u nás PPC probíhá?

  • Navrhneme najlepší strategii pro dosáhnutí cílů.
  • Vytvoříme kampaň podle daného cíle.
  • Kampaně průběžně optimalizujeme a přizpůsobujeme pro maximální efekt a nejlepší cenu.

PPC reklama ve vyhledávačích

PPC reklama ve vyhledávačích (Google.cz či Seznam.cz) je jednou z nejpoužívanějších PPC. Propagujete svoje produkty a služby ve chvíli, když zákazníci aktivně daný produkt a nebo službu hledají.

PPC kontextová reklama

Největší výhodou kontextové reklamy je velká možnost inzerce napříč tisícy českých serverů. Tento typ reklamy je vhodný pro klienty, kteří chtějí vyvolat zájem o svoje produkty nebo služby, nebo kteří chtějí získat další klienty mimo vyhledávače.

PPC reklama na Facebooku

Sociální síť Facebook je fenomén dnešní doby. Na Facebooku najdete téměř 4 milióny českých uživatelů. Výhodou této reklamy je unikátní sociodemografické zacílení podle věku, pohlaví, vzdělání, oblasti zájmu atd. Jestli potřebujete vyvolat poptávku a zvýšit povědomí o svojí značce u svojí cílové skupiny, je pre Vás PPC reklama na Facebooku vhodná!

PPC bannerová reklama

Bannerová reklama patří k nejstaršímu reklamnímu formátu na internetu a i napříč tomu je stále funkční a velmi oblíbená.

Díky využití systému Google AdWords dokážeme zobrazit reklamu na tisícovkách českých webech. Bannerová reklama zaujme výrazným grafickým prvkem. Opět 1 perfektně slouží na vyvolání zájmu po produktu či službě.