Blog o SEO

Vyšší ochrana uživatelů, méně dat pro firmy

Asi tak by se dala charakterizovat změna, kdy je povinnost pro provozovatele webů ukládat cookies pouze s aktivním souhlasem návštěvníků. A pozor změna je platná již od 1. ledna 2022, mnozí se již na ni připravili již koncem roku 2021, protože tato novela zákona byla schválena již v září 2021. Co to ovšem znamená v praxi? Pojďme […]

Číst více

SEO v roce 2022

V oblasti SEO neboli optimalizace pro vyhledávače, se v roce 2022 neočekává žádná velká převratná změna. To ovšem neznamená, že by se mělo odpočívat na vavřínech. Prozatím fungovat budou stejné principy. Mezi hlavní a stěžejní věc bude stále platit kvalitní, originální a především užitečný obsah, který bude odpovídat jak uživatelským představám, tak samozřejmě i vyhledávačům. Pojďme […]

Číst více

Předpověď pro TikTok na rok 2022

Jakmile se pomalu schyluje ke konci roku, tak samozřejmě přichází i nové předpovědi pro nadcházející rok. Není tomu ani jinak v oblasti sociálních sítí. A jak se zdá, tak navzdory snahám ostatních konkurenčních sociálních sítí, regulací nebo zákazů v některých regionech světa, TikTok upevňuje svoji pozici. Jeho cesta vede od úspěchu k úspěchu a předpověď pro něj […]

Číst více

Změna pro retargeting a měření konverzí od ledna 2022

V první řadě by bylo dobré si připomenout, co vlastně takový retargeting je. Jedná se o marketingový nástroj s vysokou návratností investic a rozhodně není zrovna neznámým pomocníkem. Díky němu lze totiž přesvědčit nerozhodné návštěvníky k nákupu zboží. Určitě se již někomu stalo, že zákazníci navštívili váš internetový obchod, zaujalo je nějaké zboží, které dokonce vložili do […]

Číst více

Klíčový prvek ve výsledcích vyhledávání

Pokud hledáte ten pravý klíčový prvek ve výsledcích vyhledávání na Googlu, Seznamu a přeních sociálních sítích, poté se chtě nechtě musíte zaměřit na SEO. Je celkem logické, že čím lépe bude komunikovat webová stránka s vyhledávačem, poté je daleko větší šance, že bude umístěna na předních příčkách. Samozřejmě s tím poté je jasný i celkový výsledek, protože […]

Číst více

Linkbuilding je vítaná pomoc

Prosadit se se svým podnikáním na internetu není rozhodně nic snadného. Dá se tu sice určitě najít dostatek zákazníků, jenže než se tito najdou, tedy než si najdou na určitý web cestu a dají mu svou důvěru, je to hodně komplikované. A cesta ke změně k lepšímu by byla trnitá, kdyby neexistoval způsob, jak si nalezení […]

Číst více

Na počátku úspěchu bylo vždy slovo

V každé internetové propagační kampani je zapotřebí nespoléhat se jenom na dobře vypadající obrazový materiál. Jistě, krásné fotky, videa, obrázky a podobně také dokážou zaujmout kdekoho z řad internetové veřejnosti, jenže než se případně uspěje s tímto, musí se k tomu ti hledající nějak dostat. A protože do internetových vyhledávačů nelze vkládat své obrázky s tím, že by nám tyto […]

Číst více

Kdo najde to pravé?

Kdo někdy seděl sám poprvé u počítače a pokoušel se využít tu údajně neomezenou studnici všech možných možností zvanou internet, určitě potvrdí, že zkraje tápal. Nevěděl, jak si říci o to, co mu má internet nabídnout, a pak nevěděl, jak si z toho nabízejícího se vybrat. Prostě proto, že mu byl zpočátku tu více a tu […]

Číst více

I sociální sítě jsou kšeft

Sociální sítě spojují nebo aspoň dokážou spojovat různé lidi. A není tak vůbec divu, že se už dávno staly objektem zájmu třeba i pro nejrozmanitější typy byznysu. Jistě, pro podnikání jako takové se právě nehodí a nenahradí podnikatelské weby, ale k propagaci je tento nástroj velice užitečný. A protože je tu možné jak propagovat, tak třeba […]

Číst více

Jak na využití e-mailů?

E-maily, které my lidé dostáváme, jsou různé. Když nám píší ti, které známe a které máme rádi, je to vesměs potěšující, protože nám tito obvykle sdělují něco, co pro nás je nebo aspoň může být relevantní. Jenže ne všechny e-maily jsou takové. Kromě nich nám přichází i tu více a tu méně nežádaná pošta, u […]

Číst více


« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!