Blog o SEO

Co obnášejí zpětné odkazy?

Zpětné odkazy určitě znáte, pokud se aspoň někdy vyskytujete na síti zvané internet. A pokud se domníváte, že neznáte, pak jedině proto, že nevíte konkrétně, oč jde. Na takové odkazy totiž můžeme narazit pomalu na každém kroku, který na internetu učiníme. Otevřeme si dejme tomu nějaký web a určitě při jeho prohlížení najdeme něco, co […]

Číst více

Jak uspět na internetu?

Pokud se někdo rozhodne stát podnikatelem na internetu, může tak už v dnešní době lehce učinit. Podnikat na této síti může každý. Ovšem úspěšně podnikat už tu ani zdaleka každý nedokáže. A to ani v případě, že má velice lukrativní nabídku, jaké by zákazníci neměli odolat. Internet v sobě totiž skrývá jednu zásadní a docela nepříjemnou záludnost. A […]

Číst více

Jak na síti nechybovat

Dokud je člověk pouhým uživatelem internetu, nijak zase až tak zásadně chybovat nemůže. Musí si dát víceméně pozor jenom na viry a nějaké ty podvodné nabídky, e-maily a hoaxy, ale když se toho vyvaruje, nedoplatí na to, že internet ke svým účelům používá. Jenže jakmile se dotyčný rozhodne, že tu začne podnikat, to už je […]

Číst více

Reklama se musí vyplatit

Když někdo podniká na internetu (ovšem ono to vlastně v zásadě platí i pro reálný svět), usiluje pochopitelně o to, aby měl web s jeho nabídkami co největší návštěvnost, aby tu bylo dost těch, kdo se stanou zákazníky a dají provozovateli takové internetové nabídky vydělat. A pochopitelně se dá říci, že takových zákazníků není nikdy dost, že […]

Číst více

Co ukazuje na internetu směr?

Kdyby majitel nějakého webu viděl, jak vypadá návštěvnost na internetu, možná by se třeba i zlostí ukousal. To když by viděl, jak lidé zavítávají třeba i na všechny cizí weby v okolí toho jeho, jenom právě jeho nabídku nechávají nepovšimnutou. Bylo by to k zlosti, a to zcela pochopitelně, protože na takové návštěvnosti závisí vlastně vše, co […]

Číst více

Aby web slavil úspěchy

Se zákazníky se to musí umět. Ten, kdo jim chce něco nabídnout a prodat, musí vědět, jak je správně oslovit, jak prezentovat to, co může a chce nabídnout, a jak dotáhnout žádoucí transakce až do konce. Platí to v našem světě stejně jako ve světě virtuálním, tedy na internetu. A zatímco nějakou nabídku dokáže připravit každý, […]

Číst více

Nezapomeňte optimalizovat

Ti z podnikatelů, kteří se domnívají, že je tím hlavním na internetovém podnikání stejně jako při podnikání v reálném světě dostatečně kvalitní a výhodná nabídka toho, co je zákazníky žádáno, mají sice zčásti pravdu, ovšem skutečně jenom zčásti. A ti, kdo setrvávají v tomto přesvědčení, mohou být nemile zaskočeni, když se do internetového podnikání pustí a dříve či […]

Číst více

Aby se využila příležitost

Na internetu se otevírají pro podnikatele možnosti, jaké byly v předinternetové éře nepředstavitelné. Dá se tu – jak všichni dávno dobře víme – oslovit nepočítaně lidí, tolik, kolik si jenom podnikatel usmyslí, a to nejen z nejbližšího okolí, ale klidně i z hodně vzdálených a exotických destinací. Dá se to. Jenže nejednou není taková možnost náležitě využita. I […]

Číst více

Bez optimalizace úspěch nepřijde

Vezměte si, že byste se ocitli dejme tomu sami uprostřed nehostinné pouště. Zásoby vody by docházely a vy byste je potřebovali nebo chtěli doplnit. Ovšem je známo, že oáz, ve kterých by se tak dalo učinit, je víc, a stejně tak se ví i to, že v oné písečné pustině sotva nalezneme nějaký ukazatel směru. A […]

Číst více

Kdy web dobře slouží?

Pokud se má na internetu podnikat skutečně zdárně, je nutné postarat se nejen o to, aby bylo co zákazníkům nabídnout, ale i o to, aby se lidé o nabídce, jež je jim určena, dozvěděli. Je totiž naprosto logické, že se to, o čem se neví, nepodaří náležitě zužitkovat, že z toho nic nekápne ani to nepřinese […]

Číst více


« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol