Blog o SEO

Výkonnostní marketing

Jasně vytyčené cíle a kroky směřované k jejich splnění. To je naše nová služba výkonnostní marketing SEO. Tato služba umožňuje zájemcům navýšit prodeje či obecně tržby, zvýšit návštěvnost na webu nebo třeba přimět více návštěvníků k registraci do daného systému. Cílem výkonnostního marketingu je totiž jediné, a to zaměřit se na konkrétní činnost, kterou se snažit realizovat […]

Číst více

SEO report

Domluvit se s klientem na optimalizaci webu pro vyhledávače, začít pracovat na samotném projektu a dosáhnout nějakých výsledků, to je všechno zřejmé a jasné. Jak je to však s interpretací dosažených výsledků? Právě to, jakým způsobem jsou prezentovány výsledky SEO optimalizace, má nemalý vliv na důvěryhodnost celého projektu z pohledu klienta. Ačkoliv je možné výsledky ověřit zejména zkouškou […]

Číst více

SEO optimalizace zdarma

Být na internetu viděn chce každý, kdo se tam nějakým způsobem snaží prezentovat. Velké množství webů dalo vzniknout vyhledávacím nástrojům, které uživatelům na internetu umožňují vyhledat konkrétní web na základě jednoho klíčového slova. Protože se však výsledků zobrazí hned několik, je důležité mít odkaz na svůj web umístěný na správném místě. O to se stará […]

Číst více

SEO faktory

SEO optimalizace se zabývá zlepšením návštěvnosti webových stránek, a to zejména umístěním webového odkazu na přední pozice při vyhledávání určitého klíčového slova. Tohoto účinku se dosahuje mnoha způsoby, nicméně všechny různé způsoby je točí kolem takzvaných SEO faktorů. Existují dva typy faktorů, a to: On-page faktory = Mají co dočinění s konkrétním webem a může jít […]

Číst více

Off page SEO

Tak jako on-page faktory, i off-page faktory jsou velmi důležité při SEO optimalizaci pro vyhledávače. Vysvětlení názvu off-page spočívá v tom, že jde o prvky, které se nenacházejí přímo na optimalizované stránce, ale mimo ni. Mezi tyto faktory se nejčastěji řadí zpětné odkazy, které jsou tím nejdůležitějším. Vyhledávací nástroje totiž berou v potaz i to, kolikrát, ale […]

Číst více

Nákup zpětných odkazů

Zpětné odkazy jsou již od nepaměti cestou k předním pozicím při vyhledávání. Jejich získávání se však s dobou mění. Zatímco dříve bylo možné si zpětné odkazy zakoupit, a to ve smyslu umístění do katalogu, v současné době se na to musí jít trochu jiným způsobem. Nákup zpětných odkazů jako takový proto již nefunguje, respektive katalogy již nejsou natolik […]

Číst více

Jak udělat analýzu klíčových slov?

SEO optimalizace je tvořena mnoha dílčími činnostmi, které na sebe v různém sledu navazují. Protože se však vyhledávání točí kolem zadávání klíčových slov, je nutné klást velký důraz právě na klíčová slova. Z tohoto důvodu se SEO konzultanti zabývají i hledáním vhodným pojmů, které by šlo zařadit mezi objekty zlepšování. Možná i vy jste se začali zajímat […]

Číst více

Jak psát PR článek

Potřeba poutavých, čtivých a zároveň propagačních či reklamních článků dala vzniknout útvaru, který se nazývá PR článek. Jde o útvar někde mezi reklamním sdělením a publicistickým textem, který má za úkol nenásilnou a neagresivní formou propagovat určitou službu, zboží nebo činnost. Existuje mnoho způsobů, jak psát PR článek, ale u všech metod platí základní zásady, […]

Číst více

Jak optimalizovat web pro mobily

Internet byl vždy výsadou stolních nebo přenosných počítačů. V současnosti se však využívá internet ve stále větší míře i na mobilních zařízeních, jako jsou telefony, tablety a podobné přístroje. Z tohoto důvodu je nezbytně nutné optimalizovat stránky nejenom pro počítače, ale také právě pro mobilní telefony. Lidé totiž vyhledávají na mobilních telefonech mnohdy častěji, než je tomu […]

Číst více

Jak na SEO?

SEO optimalizace je v poslední době velmi diskutované téma. Je to dáno popularitou internetu jako takového a celkově stále větším zájmem po elektronizaci. Internet zkrátka spojuje lidi, a proto stále více podnikatelů zkouší své šance právě na tomto místě. Aby však působení na internetu mohlo být efektivní, je nutné zajistit, aby šlo web jednoduše najít. O […]

Číst více


« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol