Blog o SEO

Jak úspěšně obchodovat na internetu

Představme si docela obyčejného človíčka, který se ocitl v neskutečně obrovském supermarketu. A tento tu tak bloudí se svým nákupním košíkem a hledá to, co si měl nebo chtěl koupit. Chodí sem a tam nekonečně dlouhými uličkami mezi vysokými a po okraj nacpanými regály, rozhlíží se, ale pořád ne a ne najít to, co hledá. Pak […]

Číst více

Jak se hledají klíčová slova?

Lidé hledají to, co by se chtěli na internetu dozvědět, s využitím klíčových slov. A protože jsou tu mnozí provozovatelé různých webů, kteří by chtěli těm hledajícím vyjít vstříc a přijít na oči, je žádoucí, aby byla mezi klíčovými slovy webů a těch hledajících shoda. A protože se ti hledající logicky nebudou přizpůsobovat majitelům webů, musí […]

Číst více

K čemu máme blogy?

I když mezi sebou soupeří jednotlivé weby internetových podnikatelů, nemusí se tento souboj nevyhnutelně odehrávat jenom na nich samotných. K tomuto lze využívat i další potenciál, k němuž patří třeba i blogy. I když se blogy k samotnému obchodování nevyužívají, znamenají pro ty majitele webů, kteří je mají, nespornou výhodu v boji o sledovanost na internetu. A to proto, […]

Číst více

Dlouhý ocas znamená výhodu

Pokud dnes někdo hledá něco konkrétního na internetu, obvykle použije internetový vyhledávač, do kterého zadá zvolené téma. Všichni to tak děláme, protože je to jednoduchý způsob, jak najít to pravé, co bychom při šíři obsahu dnešního internetu hledali jenom těžko. Neznalý člověk by si z toho mohl vyvodit ten závěr, že je třeba mít na svých […]

Číst více

Co na e-shopu nepodcenit?

Rozjezd každého internetového obchodu si samozřejmě žádá své. Jistě, není nic, co by se nedalo napravit i dodatečně, ale přece jenom je vždy lepší, když se něco pořádně připraví a funguje to tak ideálně už od první chvíle. Protože jenom tak je jisté, že odsud neodejde předčasně a možná i navždy žádný neuspokojený zákazník, kterého […]

Číst více

I web je tu důležitý

Jsou internetové obchody, na kterých je pomyslná tlačenice a kde nakupuje kdekdo. Pak jsou tu samozřejmě i weby, o které naopak zájem není a na kterých se tedy pomalu nic neděje. A jsou tu i weby, které sice návštěvnost mají, ale přesto svým provozovatelům zrovna moc nevynášejí. A to z různých možných důvodů. A zejména u […]

Číst více

Zákazníky nelze nechat na pokoji

Pořídit si internetový obchod je hračka. Ale přilákat na něj zájemce, jak už mnozí dobře vědí, žádná hračka není, k tomu je třeba jak reklama, tak i co nejdokonalejší optimalizace pro internetové vyhledávače. Jenže ani potom nemusí být ještě vyhráno. Protože ani dostatečně hojný počet návštěvníků neznamená nejen dost příjmů, ale ani dost skutečných zákazníků. Takoví […]

Číst více

Nákupy se musí dotáhnout do konce

Je pochopitelné, že se internetoví obchodníci stejně jako ti klasičtí živí prodejem toho, co mají v nabídce. A to znamená, že je pro ně důležité mít dostatek zákazníků. A to nejen lidí, kteří k nim do internetového obchodu zavítají, ale hlavně těch, kteří tam také všechno dotáhnou do konce, tedy utratí peníze. Přilákání internetové veřejnosti na daný […]

Číst více

Poslat e-maily není e-mailing

E-mailing je něco, co může prospět snad každému internetovému obchodníkovi či jinému podnikateli. Protože je teoreticky prospěšné cokoliv, co se zákazníci nebo hypotetičtí zákazníci o určité nabídce dozví, každá informace může přinést pozitivní odezvu. Ale je třeba si uvědomit i něco jiného – a sice to, že není rozesílání e-mailů na všechny možné strany ještě […]

Číst více

Na co v e-mailingu nezapomenout?

Když se chce některý internetový podnikatel dozvědět od svých zákazníků něco, co by mu pomohlo jeho byznys dále zdokonalit a zefektivnit, nestačí se jenom docela banálně zeptat, tedy nastrkat do e-mailu směs dotazů a tyto tupě rozeslat. Možná by se sice mezi těmi oslovenými našel i někdo, kdo by pravdivě a užitečně takové dotazy zodpověděl […]

Číst více


« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!