Stálá přízeň je ideál
Publikováno 1.10.2020 v 9:37
Web musí mít zajištěnu dostatečnou návštěvnost, aby bylo možné považovat ho za úspěšný. A pokud se bavíme o návštěvnosti, je třeba zmínit i tu podstatnou skutečnost, že by tato neměla být v ideálním případě chaotická, náhodná, že by se nemělo hledět jenom na to, aby sem zavítávaly jenom dostatečné počty lidí. Daleko ideálnější je, když sem […]
Jak si získat zákazníky?
Publikováno v 9:36
Internetové obchodování je specifickou formou uzavírání obchodních transakcí. A má-li se tomuto dařit, je třeba co nejefektivněji využít veškerý potenciál, jenž je internetem nabízen, a musí se potlačit všechna negativa, jež pochopitelně s pouhým virtuálním kontaktem mezi nabízejícími a poptávajícími souvisejí. A tak je například nezbytné i zaujmout zákazníky či potenciální klienty a přimět je, aby […]
Jak zajistit efektivitu
Publikováno v 9:35
Když má sloužit něčí web k podnikatelským aktivitám, je nezbytné, aby byl těmto odpovídajícím způsobem uzpůsoben očekávaným požadavkům. Není možné se domnívat, že se prostě založí nějaká internetová stránka, na ni se vyvěsí nabídka a tím bude vše odbyto a zákazníci se jenom pohrnou. A co má obnášet takový k podnikání sloužící a zároveň v tomto ohledu i […]
Bez optimalizace to nejde
Publikováno v 9:34
Skoro by se dalo říci, že je ten, kdo chce ostatním něco nabízet, a přitom se neprezentuje náležitým způsobem na internetu, odsouzen k nezdaru a ke krachu. Protože počty lidí, kteří obíhají či objíždějí kamenné provozovny a v těchto hledají to, co potřebují, porovnávají kvality dotyčného sortimentu a jeho ceny a další parametry, klesají, a naopak je […]
Kdy je web dokonalý?
Publikováno v 9:33
Ten, kdo chce, aby jeho web náležitě zapůsobil na uživatele internetu a přinesl kýžený efekt, musí rovnou zapomenout na to, že by se spokojil jenom s nějakým tím laciným pozlátkem. Jistě, to, co je považováno za nejlíbivější, tedy dejme tomu obrázky, fotografie, pestré barvy a podobně, sice také může sehrát určitou roli, ale rozhodně to není […]
Spolupráce s Facebookem
Publikováno 12.5.2020 v 14:37
Existuje mnoho způsobů, jak prospět svému podnikání. A jedním z takových způsobů je i Facebook Pixel. Oč jde a proč je tak důležitý pro marketing na sociálních sítích? Jde v podstatě o kód, který si lze umístit na svoji webovou stránku s úmyslem usnadnit si sběr dat, sledovat konverzi z facebookových reklam a na základě získaných údajů ji optimalizovat, […]
Upozorňovat lze různě
Publikováno v 14:37
Na internetovou stránku lze umístit cokoliv a nahlédnout sem může kdokoliv na světě, kdo je připojen k síti. Ovšem naděje na to, že si někdo prohlédne právě tu kterou stránku, je sama o sobě mizivá. Internet je podobnými výtvory natolik zaplněn, že najít něco konkrétního pouhými lidskými silami nebo náhodou je prakticky nemožné. A proto potřebuje […]
Propagace od profesionálů
Publikováno v 14:36
K tomu, aby se nějaký produkt na trhu dobře uchytil, je zapotřebí, aby byl veřejnosti dokonale představen a aby byl před touto propagován. Což lze učinit i prostřednictvím nějaké marketingové agentury nebo freelancera. A nejednou je to ta nejlepší volba, protože ne každá firma dokáže současně realizovat dostatečně kvalitní nabídku a současně se starat i o […]
Proč budovat značku?
Publikováno v 14:36
Nabídka toho kterého podniku je důležitá. To, co se tu zákazníkům nabízí, je tím, čím se tu vydělává. Ovšem jakkoliv tu jde o to skutečně nejpodstatnější, není ani to ještě vše. Taková nabídka totiž musí logicky být i známá a musí u klientely vzbuzovat oprávněnou důvěru. Protože kdo by zamířil za někým, o kom nic […]
I blog má svůj význam
Publikováno v 14:35
Pro účely byznysu a marketingu by se mělo používat vše, co přináší nějaký pozitivní výsledek. A že toho může být! Jednou z takových možností, jež přinášejí své plody, je třeba i blog. Už dávno je minulostí doba, kdy blogy provozovali výlučně jenom jednotlivci. Dnes už jsou blogy samozřejmostí i u naprosté většiny společností a značek. A […]