Každý pochopitelně chce, aby se jeho web těšil na internetu dostatečné návštěvnosti, která je základním předpokladem dosahování toho, čeho se má na internetu zpravidla dosahovat. Ale navzdory skutečnosti, že nejde o žádné tajemství, dodnes spousta majitelů webů neví, jak si dostatečnou návštěvnost zajistit. A když tito chybují, připravují se pochopitelně o výhody, jež by jim z jejich působení na internetu mohly plynout.
Mnozí majitelé webu tak například podceňují optimalizaci pro internetové vyhledávače. Tuší, že existují určité kroky, jež by jim prospěly, ale pokud už se je odhodlají učinit, postupují laicky a tudíž nevyužijí plně potenciál, který tu je, případně chybují a zbavují se dobrých vyhlídek.
Neví se třeba to, že je tím zásadním, co ovlivňuje návštěvnost jednotlivých webů, činnost internetových vyhledávačů a pozice webu v těchto. A kdekdo třeba dokonce netuší ani to, že musí mít jeho web vlastní URL a že na něj musí vést přinejmenším jeden jediný zpětný odkaz, který umožní jeho načtení crawlery a jeho indexaci. Bez toho se ocitne web v pomyslném vzduchoprázdnu, bez toho ho vyhledávače nenajdou a nikomu nenabídnou. A naděje na náhodné objevení je pochopitelně při rozsahu toho, co je na internetu publikováno, mizívá.
Dále je pro úspěšnost webu nezbytná jeho technická dokonalost, rychlost, zabezpečený protokol https a třeba i mnohými dosud netušená potřeba přizpůsobení webu ke správnému fungování i v mobilních telefonech a tabletech.
A pak jsou potřeba i už notoricky známé záležitosti jako kvalitní a dobře strukturovaný obsah, analýza a správná volba klíčových slov, kvalita a počet sem vedoucích zpětných odkazů, propojenost se sociálními sítěmi, ba i optimalizace obrázků.
To vše je potřeba, aby se optimalizace hnula kupředu. Aby ji zaznamenala jak internetová veřejnost, tak i nástroje typu Google Analytics, Google Search Console, Marketing Miner, Collabim, Ahrefs, Majestic, Content King enobo Screaming Frog, které nám odhalí pravdu, ať už se nám tato líbí nebo ne.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.