Aby se snaha neminula účinkem

Ohodnoťte post

Každý, kdo chce mít na internetu úspěšný web, pochopitelně potřebuje dost vysokou návštěvnost. A aby ji měl, musí dostatečně dokonale takový web optimalizovat nebo spíše nechat optimalizovat. Protože naděje sice údajně umírá poslední, ale v tomto ohledu, u neoptimalizovaných webů, už zřejmě dávno skonala. A web, který neodpovídá požadavkům internetových vyhledávačů, bývá navštěvován a využíván jenom minimálně, pokud vůbec.

Ovšem optimalizovat se musí umět. A kdo to neumí, nebo kdo se jenom bláhově domnívá, že to umí, poté, co si o tom někde něco přečetl nebo vyslechl, to sotva umí. Samozřejmě může se svým webem, zejména s jeho obsahem, udělat i něco, co bude potřebám internetových vyhledávačů vyhovovat, ale sotva to bude natolik komplexní a dokonalé, aby se s tím uspělo.

Takový majitel webu by se mohl například pokusit amatérsky vytvořit zpětné odkazy, které by mu měly přivést nové návštěvníky z jiných internetových stránek. Jenže laik si nejednou vůbec neuvědomí, že i takový linkbuilding má svá určitá pravidla, že není odkaz jako odkaz. A pochybení může znamenat, že žádoucí výsledek nepřijde, respektive to bude dokonce kontraproduktivní počínání, po němž následuje od internetových vyhledávačů trest. To už není jako v minulosti, kdy se bral automaticky každý odkaz jeden jako druhý.

A tak je záhodno v první řadě tvořit tak kvalitní obsah webu, který povede automaticky k vytváření zpětných odkazů. Protože ty jsou nejen nejlepší, ale také logicky bezplatné. A fungují, na rozdíl od nepřirozených odkazů, jež jsou algoritmy Googlu snadno odhalovány a trestány coby black hat SEO, tedy nežádoucí počínání v oblasti optimalizace. Což by mohlo skončit i odstraněním takto podporovaného webu z indexace, a to by byla pro web prakticky konečná.

A když někdo neví, jak tedy vytvářet zpětné odkazy správně? Pak nechť se tento svěří do rukou nás profesionálů.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol