Aby zpětné odkazy pomáhaly

Ohodnoťte post

Jestli někam lidé obvykle dorazí, je to tam, kam jim je ukázána cesta. Když člověk ví, kudy jít, do cíle obvykle dorazí, zatímco ten bloumající ho může lehce minout. A neplatí to jenom pro nějaké turisty, platí to i pro návštěvníky a uživatele nejrůznějších internetových stránek. Je přece jasné, že když někoho nasměrujeme na ten správný web, dorazí tam daleko pravděpodobněji, než když má dotyčný sám procházet internet a doufat, že najde právě ty pravé stránky.

K tomu, aby pak trefili lidé na internetu, jsou tu zpětné odkazy. Ty lidé obvykle nalézají na jiných webech, než na které tyto odkazují, a je-li vzbuzen jejich zájem, kliknou na takové zpětné odkazy a jsou v okamžiku tam, kde je ti propagující chtěli mít.

Jenže takové odkazy se jen tak na cizích webech neobjevují. Ty si musí každá stránka, respektive její provozovatel, zasloužit. A jak takové zásluhy mohou vypadat?

  1. Pokud provozovatel stránky na této publikuje hodnotný obsah, má jistou naději na to, že na tento obsah budou provozovatelé jiných stránek odkazovat sami a dobrovolně. Což je ten nejcennější způsob, jak odkazy získat.
  2. Ovšem ony cizí provozovatele webů lze také o vložení svého odkazu požádat. Třeba když je někde jinde publikován text týkající se té stránky, jež má být propagována, případně když lze požádat někoho, koho majitel takové stránky nějak podporuje, například finančně.
  3. Možností je i psaní textů pro cizí blogy, kde je možné získat odkaz jako protislužbu, případně založení si vlastního blogu na cizím webu.
  4. V úvahu připadá i psaní a zveřejňování pozitivně laděných textů o tom, kdo na oplátku umožní u sebe nějaký ten odkaz uložit.
  5. A rovněž lze sdílet své atraktivní materiály s někým, kdo se nám revanšuje oním žádoucím zpětným odkazováním.
  6. Nebo si je možné ukládat odkazy své stránky na své vlastní sociální sítě.

Ovšem pozor. Ne vždy je záhodno získávat takové odkazy stůj co stůj. V malém množství by sice byla možná i vzájemná výměna odkazů, ovšem tady už je třeba mít se na pozoru. Protože kdyby se to přehnalo, vyhledávače to zaregistrují a potrestají jako nežádoucí praktiku.

A tak mohou být ony odkazy dobrými pomocníky, ale mohly by i uškodit. A proto si v jejich případě počínejte uvážlivě. Abyste si neuškodili.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol