O tom, že potřebují weby dost velkou návštěvnost, není jistě sporu. Každému, a internetovým podnikatelům zejména, je jasné, že kdyby na jejich webu nebyli návštěvníci, nebyli by tu ani zákazníci, a bez těch by se mohlo jakékoliv podnikání rovnou pověsit na hřebík.
Ovšem je třeba si přiznat, že ani dostatek návštěvníků, a tedy i přicházejících možných zákazníků, ještě není vším. Takoví zákazníci mají totiž žádoucí efekt teprve tehdy, když na webu utratí žádoucí peníze. A dokud od nich podnikatel nic nedostane, je to vlastně stejné, jako kdyby na takový web vůbec nikdo nechodil.
Jenže je vždy nebo aspoň velice často faktem, že to už už vypadá, že se někdo něčím platícím zákazníkem stane, jenže z toho nakonec nic není. A tím mám na mysli situace, kdy potenciální zákazníci sice začnou s nákupem, ale už ho z nějakého důvodu nedokončí. A co se děje pak? Vybraná nabídka zůstane takovému člověku po nějakou dobu ležet ve virtuálním košíku, a nakonec ji čeká zrušení. Protože když se někdo nemá k tomu, aby si to nabízené nejen vybral, ale taky koupil… Co s tím?
Ovšem skutečně schopní podnikatelé by neměli rezignovat a jenom mazat to, co si někdo sice vybral, ale pak už nedotáhl obchod ke zdárnému konci. Obchodníci potřebují svůj tovar prodat, a proto by měli stůj co stůj usilovat o to, aby se maximum započatých transakcí v pořádku dokončilo. Aby z toho byly peníze.
Ale jak to zařídit, aby ti, kdo zprvu o něco projevili zájem, dotáhli nákup až do zdárného konce?
V první řadě je pochopitelně třeba zjistit, proč k takové situaci, tedy k nedokončení obchodu, došlo. A pak s tím něco udělat.
Pokud majitel webu zjistí, že takoví ztracení zákazníci měli problém dobrat se od nabídky k pokladně nebo udělali nějakou chybu, jež jim dokončení obchodu zkomplikovala, je třeba takové nedostatky z webu odstranit a usnadnit tak zákazníkům cestu.
A pokud ne? Pak je třeba zvážit, zda nemají zákazníci problémy dejme tomu s nabízenou dopravou. A nemusí jim vyhovovat ani obchodní podmínky, může tu být i něco, co nečiní web až tak docela důvěryhodným. A i s tím je třeba něco udělat. Protože dokud zákazníci neplatí a opouštějí rozdělané nákupy, nemá podnikání logiku a žádoucí efekt.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.