Banner

Banner je označení pro typ internetové reklamy. Využívá se napříč všemi možnými
internetovými stránkami, a to nejenom v internetových obchodech, ale na zpravodajských
portálech, tematických blozích a podobně. Jeho prvotním úkolem je upoutat pozornost
uživatele, v ideálním případě jej vybídnout k akci v podobě prokliku.

Banner může mít mnoho podob, v současné době se rozlišují tři základní, a to statické, které
zobrazují pouze text či obrázek, dále pak animované, které se vyznačují měnící se podobou,
až po flashový typ banneru, který umožňuje vzájemnou interakci s uživatelem.

Tento typ internetové reklamy má některé výhody a také nevýhody. Velkou výhodou je
jednoduchý návrh a zpracování, i když je nutné dodržet určité rozměry. Jsou tedy jasně dané
požadavky, které stačí v dostatečné míře dodržet. V současné době se však rozmáhá stále
větší bannerová slepota. To znamená, že uživatel internetu již podvědomě přehlíží tento typ
reklamy, což pro inzerenta samozřejmě velmi nežádoucí. Kromě toho je velkou nevýhodou
nástroj blokující tento typ reklamy, což nadále snižuje celkovou efektivitu bannerů.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol