Bannerová slepota

Tento pojem je úzce spjatý s klasickou reklamou na internetu – bannerem. V minulosti se
totiž přišlo, že lidé po určité době surfování na internetu přestávají vnímat tento typ reklamy,
a proto se bannery stávaly neefektivní. Bannerová slepota je tedy označení pro situaci, kdy
uživatel internetu nevnímá či nevědomky ignoruje reklamu, která je mu na internetu
zobrazována. Je to dáno stále se opakujícím tvarem této reklamy, stejně jako podobou či
grafickými efekty, které jsou s bannery spojeny. Tento jev byl přitom popsán již roku 1998,
kdy internet nebyl tak rozšířen, jako je tomu v současnosti.

Bannerovou slepotu mohou uživatelé vnímat jako pozitivní, avšak možná nevýhoda tkví
v tom, že kvůli tomuto jevu je možné přehlídnout i reklamu, která by pro konkrétního
uživatele byla relevantní a mohla mu přinést něco užitečného.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol