Blog není zbytečný přívažek

I když by se to někomu neznalému nemuselo zdát pravděpodobné, dá se k optimalizaci pro internetové vyhledávače využívat jako vhodný pomocník podporovaného webu třeba i jeho blog. I když totiž tento k bezprostřednímu obchodování určený není, může sehrát pozitivní roli, a to jednak jako prostor pro zveřejňování dodatečných informací k hlavnímu webu a jednak třeba i jako prostor k využívání dalších klíčových slov nebo umísťování zpětných odkazů.

Je ale logické, že i články na blogu musí být kvalitní, aby sehrávaly pozitivní úlohu. Nemůže jít o něco, co se jenom rychle sesmolí, jenom aby tam něco bylo.

A jak mají vypadat texty pro blogy, které budou přínosné, které budou vyhovovat jak svým čtenářům, tak i internetovým vyhledávačům?

Předně tyto musí odpovídat tomu, oč má publikum zájem, musí jít o problematiku, která žádoucí návštěvníky skutečně zajímá. Pak vyžadují takové texty samo sebou jednoznačnou originalitu, něco, co se neomílá ve velice podobném duchu všude možně. Originalita je tu nade vše. A je logické, že má mít takový text i určitý záměr a jeho dosažení je třeba vše podřídit.

Takový text musí mít pochopitelně i poutavý nadpis, který zaujme, musí být čtivý a přehledný, srozumitelný a pochopitelný pro ty, kdo jím mají být osloveni. A neměl by samo sebou odrazovat ani pravopisnými chybami.

A pokud na okamžik odbočíme, je pochopitelně vhodné doplnit text na blogu i graficky, snímky, vyobrazeními a podobně.

Když tedy chceme podpořit svůj web blogem, můžeme tak učinit, ale mělo by to být v co nejvyšší kvalitě. A když už si takovou kvalitu pořídíme, nejde ji samozřejmě nechat jen tak zapadnout. A tak by se měla o takovém výtvoru veřejnost dozvědět, a to třeba i prostřednictvím sociálních sítí. Což vzbudí zájem. A o zájem jde na internetu samozřejmě v první řadě. Bez toho tady totiž logicky cokoliv další postrádá jakýkoliv smysl.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post