Blogy mají také význam

Ohodnoťte post

Kdo nemá podnikatelský web, ten na internetu nepodniká. Bez podnikatelského webu by to tu rozhodně nešlo, to je jedna ze zásadních podmínek pro provozování byznysu. Ale skutečnost, že si někdo pořídí takový podnikatelský web, ještě nemusí znamenat, že si tento zajistí žádoucí návštěvnost a tím pádem naději na dostatek obchodních transakcí a náležité zisky. Na to je pouhé vlastnění nějakého toho webu málo.

Pokud se má takový web úspěšně uplatnit, potřebuje dostatečnou návštěvnost ze strany těch, jimž má být určený. A tomu je třeba podřídit vše. Je záhodno tu provádět i SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače, která se různými metodami snaží vylepšit umístění daných internetových stránek ve vyhledávačích, což je ten nejpřirozenější způsob, jak získat přízeň publika, protože jsou vyhledávače používány hojně a to, co je v nich upřednostňováno, se tak zájmu veřejnosti dočká.

A při takové optimalizaci přichází vhod i skutečnost, že má takový optimalizovaný podnikatelský web svůj blog. A to proto, že i tento lze využít ke vzbuzení přesvědčení vyhledávačů o tom, že jde o web kvalitní a přednost si zasluhující.

Takový blog se sice nevyužívá při samotném obchodování, ale může se stát skutečně důležitým doplňkem webu. A to proto, že ho lze využít k tomu, čím se optimalizace pro internetové vyhledávače zaobírá.

Takový blog může majitel podnikatelského webu zaplňovat materiálem, který bude podnikatelský web propagovat. Dotyčný sem ale může vkládat i doplňující informace k hlavním nabídkám, dají se sem vkládat i další klíčová slova nebo zpětné odkazy. A to vše se pak podepisuje na hodnocení podnikatelského webu, k němuž takový blog patří. Protože čím více je tu na podnikatelský web mířících odkazů, tím tento vypadá důvěryhodněji, čím více je tu konkurenceschopných klíčových slov, tím spíše návštěvníci najdou právě tu nabídku, kterou by měli najít, a o tom, jak mohou někdy prospět dodatečné informace, recenze a hodnocení tomu nabízenému, ani nemluvě.

Kvalitní blog prostě pomůže podnikatelskému webu zajistit lepší pozici ve vyhledávačích a současně vzbudí u návštěvníků dojem, že jsou tu na tom pravém místě. A z toho pak koukají peníze.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol