Byznys bez propagace nefunguje

Ohodnoťte post

Umíte si vůbec představit, jak by se dařilo v podnikání nevyužívajícím reklamy? Určitě se mnou budete po zamyšlení se souhlasit, že by se v něčem takovém nejspíše nedařilo. Ne proto, že by reklama ovlivňovala samotnou nabídku, výrobu a to ostatní, co předchází prodeji a dosažení zisku, ale proto, že by nejspíše chyběli zákazníci. Je samozřejmé, že ti, kdo podnikají jenom v místním měřítku, kterým stačí zákazníci z několika okolních ulic, by teoreticky bez reklamy vyžili, protože by se o nich kolemjdoucí dozvěděli bezprostředně sami, ale ve většině případů přesahuje podnikání rámec nejbližšího okolí a pak už se prostě musí na reklamu vsadit. Aby se oslovili i ti, kdo by na dotyčného podnikatele automaticky in natura nenarazili a jeho nabídka by se tak minula účinkem.

Ovšem není reklama jako reklama. A to nejen v tom, jak tato vypadá, ale i v tom, jak tato účinkuje, jak oslovuje veřejnost a jak funguje. A protože je každý její typ v něčem specifický, je třeba sázet vždy na takový typ reklamy, který nejlépe vyhovuje podnikatelovým potřebám.

Ti z nabízejících, kteří chtějí od reklamy skutečné dosažení výsledků, kteří nechtějí platit za pouhou naději, že bude někdo osloven, sázejí na PPC reklamy. A jejich potřeby tím zaručeně docházejí naplnění. Tyto reklamy se totiž neplatí paušálně za to, že se objeví někde na internetu, za ty dostává jejich poskytovatel zaplaceno pouze v případě, že tyto někoho z potenciálních zájemců osloví, a to úměrně tomu, kolik těch oslovených je. Což se tu dá snadno měřit pomocí spočítání kliknutí na takovou reklamu.

Ten, kdo na PPC reklamy vsadí, si může být jist tím, že za ně zbytečně nepřeplácí, a navíc je logické, že se poskytovatel takové reklamy postará, aby tato lidi oslovila, protože jinak by si nevydělal. Což činí právě takovou reklamu v podstatě dokonalým řešením.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol