K tomu, aby web přinášel svému provozovateli na internetu požadované výsledky, je zapotřebí, aby byl tento web především dostatečně navštěvovaný. Je nad slunce jasné, že bez návštěvníků nejsou klienti a bez klientů nejsou peníze. A bez peněz pak nemá smysl třeba nějaký podnikatelský web vůbec provozovat.
A když není návštěvnost na žádoucí úrovni, když tu není potenciálních zákazníků tolik, kolik by bylo potřeba? Pak se musí samozřejmě udělat něco, co sem přivede další internetovou veřejnost, z jejíchž řad mohou vzejít další, momentálně postrádaní klienti.
A protože jsou majitelé webů lidé a lidé jsou různí, je vcelku předpokládatelné, že se tito pokusí zajistit si přízeň různými způsoby. Které jsou někdy férové a někdy pochopitelně také ne.
Optimalizace prostě může být někdy dobrá a někdy také špatná, někdy chvályhodná a jindy zavrženíhodná.
Ten, kdo vsadí na White Hat SEO, činí v podstatě tak, jak je to internetovými vyhledávači akceptováno. V tomto případě jde vlastně o přesvědčování vyhledávačů o tom, že je určitý web kvalitní a přínosný pro uživatele. Díky dodržování pravidel a etiky internetových vyhledávačů se tu tak dá očekávat jedině růst a pozitivní změny, což je žádoucí, ovšem na druhou stranu je tu nevýhoda spočívající v tom, že tu jde o poměrně pomalý proces změn k lepšímu, na jehož dokonalý výsledek si je třeba počkat.
Ti, kdo nechtějí podobně dlouho čekat, pak volí ‚zkratku‘, daleko rychlejší efekt přinášející Black Hat SEO, což je pravým opakem toho před okamžikem zmíněného. Tady se prostě vysloveně zneužívá znalost informací o principech algoritmů, jež jsou získány AB testováním, tady dochází k nákupům velkého množství zpětných odkazů, tady se manipuluje návštěvníky… Zkrátka se tu vyhledávače obelhávají s jediným cílem – zajistit si velké množství návštěvníků. Zde je pozitivní změna k lepšímu dosažena velice rychle, ovšem není dlouhodobá. Dříve či později jsou takové podvody vyhledávači odhaleny a potrestány.
A je tak jenom na majitelích webů, co z toho si vyberou. Zda budou hrát podle pravidel nebo upřednostní pouze rychlý krátkodobý zisk.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.