Click rate

Pod tímto označením se skrývá poměr, a to mezi počtem zobrazení reklamy a kliknutím na
tuto reklamu. Jedná se tedy o určité vyjádření účinnosti reklamy. Click rate se udává
v procentech a zpravidla se pohybuje v intervalech od 1,5% až po 5% v případě úspěšnější
reklamy.

V současné době existuje tendence ke stále nižším hodnotám Click rate, zejména pokud jde o
reklamu v podobě banneru na internetu. Důvodem pro to je takzvaná bannerová slepota, při
nichž lidé vlivem podvědomí přehlíží tento typ reklamy. Kromě bannerů jsou tímto typem
„slepoty“ ovlivněné i ostatní prvky reklamy, které se na internetu běžně objevují.

Účelem Click rate je tedy vyjádřit účinnost reklamy. Díky tomu je možné reklamu efektivně
distribuovat mezi uživatele internetu, a to s pomocí vhodné optimalizace. Pojem Click rate
bývá často zaměňován s mírou prokliku, jejíž definice je však mírně odlišná.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol