Clutter

Pod tímto pojmem se skrývá označení pro velké množství reklamních sdělení, kterému je
uživatel internetu vystaven. V praxi na internetu nastává taková situace na nevhodně
optimalizovaných portálech, kde je většina celé webové stránky pokryta reklamními bannery,
flashovými animacemi nebo třeba reklamními slogany.

Tohle přesycení reklamou může vzniknout nejenom na nevhodně upravených stránkách, ale
také při chybném zobrazení, a to stránky, která je primárně určena pro desktop, ale přitom je
zobrazena na mobilních telefonech a podobně.

Kromě internetové reklamy se však s pojmem Clutter mohou lidé setkat také v dalších
médiích, a to obzvláště v televizi při reklamách mezi jednotlivými pořady, dále pak v rádiích
nebo v novinách, kdy celá dvojstránka novin může být pokrytá pouze reklamou.

Z podstaty pojmu Clutter je proto zřejmé, že tato forma reklamy je neefektivní, ba dokonce
nepříjemná, a proto existují mnohem efektivnější a pro uživatele příznivější formy reklamy či
propagace, mezi které může patřit Buzz marketing nebo Guerilla marketing.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol