Co dělat pro blaho webu?

5/5 - (1 vote)

K tomu, aby byl něčí web dost hojně navštěvovaný, se už dávno nedá dospět pouhou čirou náhodou. K tomu je potřeba se dopracovat, a to buď účinnou propagací, nebo optimalizací pro internetové vyhledávače. Případně obojím najednou. A zatímco víme o propagaci, tedy o reklamách, všichni dost a dost, s onou optimalizací pro internetové vyhledávače to zase až tak slavné nebývá. Jistě, možná i mnozí z nás vědí, že tato existuje, leckdo zná i nějaké ty podrobnosti navíc, ale těch, kdo se v ní skutečně vyznají a umí ji i náležitě aplikovat, je pomálu. A proto je často záhodno přenechat takovou optimalizaci profesionálům.

Ale navzdory tomu jsou tu i záležitosti, které může ovlivnit i sám laik. Jsou i činnosti, se kterými si dokáže poradit více našinců. Pokud tedy jsou ochotni dát si s tím tu práci. Například takové texty na webu může jak pozitivně, tak i negativně ovlivnit kdejaký autor. Ale jak na to?

Předně si je třeba říci, že u textů na weby nejde ani tak o jejich množství, jako o jejich kvalitu. Protože takové texty mají přitáhnout zájem veřejnosti i internetových vyhledávačů, a když nejsou všestranně dostatečně dokonalé, neprospívají návštěvnosti, a tedy ani tomu, čeho se má s pomocí takových webů dosahovat. Bez čtenářů není zájem veřejnosti a touto přinášený efekt dostatečný, a nedokonalé texty komplikují i pozici konkrétního webu v internetových vyhledávačích, což maří naděje na jeho objevení dostatečně širokým publikem.

Ale jak psát tak kvalitní texty, jak si to žádají internetové vyhledávače, když to jsou vlastně nástroje fungující jinak než my živí lidé?

Předně je pochopitelně třeba napsat něco, co je čtivé a srozumitelné, pak to musí být nenásilně proloženo vhodnými klíčovými slovy a pochopitelně i dokonale strukturované, s nadpisem, který vzbudí už i sám ve čtenářích zájem. Podceňovat nesmíme ani URL takového článku, která by měla obsahovat aspoň část klíčového spojení, ani zajímavý a lákavý meta description, dostatek relevantních zdrojů a využití sociálních sítí. To vše totiž ovlivňuje i čtenáře, i internetové vyhledávače.

A když to majitel webu nedokáže? Pak by měl zkrátka raději vsadit na copywritery. Protože není důležitá kvantita, ale kvalita.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol