Rozjezd každého internetového obchodu si samozřejmě žádá své. Jistě, není nic, co by se nedalo napravit i dodatečně, ale přece jenom je vždy lepší, když se něco pořádně připraví a funguje to tak ideálně už od první chvíle. Protože jenom tak je jisté, že odsud neodejde předčasně a možná i navždy žádný neuspokojený zákazník, kterého by byla pochopitelně škoda.
A na co je tedy třeba dát si pozor, aby byl nově spuštěný e-shop co nejdokonalejší?
Předně to chce dokonalou strukturu webu takového e-shopu. Protože je záhodno, aby se na něm zákazníci snadno orientovali, aby tu snadno nalezli v jednotlivých kategoriích zboží to žádané a aby se po výběru lehce dostali jak k pokladně, tak třeba i o krok zpět. A proto nikdy neuškodí, když napřed takový e-shop vyzkouší nanečisto nějaká nezúčastněná osoba.
Samozřejmě pak musí mít takový web i dokonalý design, aby zaujal už na první pohled a motivoval návštěvníky k setrvání právě zde. Všechno by zde mělo ladit a tvořit jeden dokonalý celek. Fotografie nabízeného zboží by pak měly mít i alt popisky, jež mimo jiné mohou posloužit i coby další klíčová slova.
Popisky u jednotlivých produktů pak mají být rovněž originální a kvalitní, výstižné a jasně strukturované. Originalita a dokonalost tu totiž přispějí i po stránce optimalizace pro internetové vyhledávače.
Titulky a meta popisky stránek webu by měly svádět ke kliknutí, obsahovat klíčová slova a také informovat.
Takový internetový obchod má být propojen i s e-mailingovým nástrojem, aby se tu daly co nejefektivněji využívat údaje vyplněné zákazníky, které pak poslouží k zasílání newsletterů. Z důvodu propagace je ale důležitá i aktivita na sociálních sítích, tam, kde se nejhojněji vyskytuje cílová skupina uživatelé takového e-shopu. Minimem jsou tu Facebook a Instagram, na nichž se lze propagovat a jež lze využít i při SEO.
A důležité je i to, jak funguje takový e-shop na mobilu. Protože je těch, kdo nakupují přes telefon, pořád víc. A byla by hloupost je ignorovat. Kšeft je přece kšeft.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.