Co neopomenout v PR článcích?

Ohodnoťte post

PR článků je už v současnosti internet plný. A stále se rodí další a další s cílem přesvědčit veřejnost k využití určitých nabídek, k uzavírání obchodních transakcí nebo jiným žádoucím aktivitám. A takové PR články už dnes neslouží jenom k tomu, aby se z nich veřejnost něco dozvěděla, ale i k tomu, aby takové texty podpořily propagovaný web v internetových vyhledávačích, tedy aby se staly nedílnou součástí optimalizace alias SEO.

Aby se vše výše zmíněné splnilo, je určitě žádoucí přenechat vytváření něčeho takového copywriterům, kteří jsou tu právě od toho, aby se podobných úkolů co nejvhodněji zhostili, aby bylo dosaženo maxima možného.

Ovšem nechce-li se někdo na pomoc takových profesionálních autorů spoléhat, nemusí. Může si své PR články a další texty napsat klidně i sám. Ovšem je tu třeba zdůraznit, že je tu nezbytné dodržovat přinejmenším ta nejzákladnější pravidla, bez nichž nebudou mít amatérsky vytvořené PR články nikdy žádoucí efekt.

V první řadě je třeba zvolit formu, již má takový propagační článek mít. Ne každý literární styl je tu totiž optimální pro dosahování žádoucích výsledků. Chce-li někdo mít naději na úspěch, měl by volit mezi takovými literárními útvary, jako jsou článek, reportáž, úvodník, interview, úvaha, recenze, přednáška nebo odborná diskuse. To jsou totiž ty nejvhodnější možnosti, s nimiž se dá veřejnost oslovit.

Přiměřeně zvolené formě je potom nezbytné přizpůsobit i slovní zásobu, jež tu musí být použita s ohledem na problematiku i potřeby a možnosti těch, kteří mají být osloveni. Chce to tedy mít představu o tom, jak přemýšlejí ti, kdo mají být osloveni. Pro někoho tu můžeme uvést třeba redundanci informace, zatímco pro jiného raději ukecanost, což je v různé podobě totéž, pro každého je záhodno volit slova, jež co nejlépe zapůsobí na jeho psychiku. A určitě se vyplatí i ohled na přívlastky, protože jinak zapůsobí třeba ‚zahrada‘ a jinak ‚kvetoucí zahrada prostoupená vůní pestrých květů‘.

PR články se prostě musí umět napsat. A pochybení tu určitě nejsou žádoucí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post