Co nepodcenit v e-mailingu?

Pokud si chce někdo zajistit náležitou návštěvnost svého webu, musí se o tuto pochopitelně zasloužit, a to nejlépe neustálou snahou o zviditelnění se a oslovení té části publika, o kterou v daném případě jde. K čemuž lze využít přímo nepřeberné množství způsobů. Z nichž některé stoprocentně zabírají, některé zabírají pouze v profesionálním provedení, některé mají pouze relativní naději na úspěch a s některými nemá vlastně ani smysl ztrácet čas.

Mezi záležitosti, které s úspěchy nějakého webu mohou pomoci, patří nesporně i e-mailing, tedy rozesílání informačních, motivačních a podobných e-mailů lidem, kteří mají být osloveni a současně o toto jeví zájem.

Přičemž je třeba odlišit banální namátkové rozesílání e-mailů od toho, které skutečně přináší výsledky. E-mailing je totiž ve své žádoucí podobě něčím docela jiným než jen rozesíláním spamu. E-mailing lidi informuje, motivuje a nedá jim zapomenout na to, že je tu jistá nabídka. A aby se toho dosáhlo s maximálním možným efektem, je žádoucí třeba i to, aby byly rozesílány e-maily splňující skutečně důležitá kritéria.

A která kritéria že to jsou?

Především tu musí být adresátovi už od prvního okamžiku zřejmé, od koho a o čem takový e-mail je a co může svému příjemci dát. Jakmile totiž není okamžitě vzbuzen zájem, těžko lze doufat, že se někdo do takového materiálu začte. Pak tu samozřejmě musí být kvalitní a relevantní obsah, protože s něčím nezajímavým se nikdy nezaboduje, ani kdyby někdo rozeslal miliony e-mailů. Každý takový e-mail by měl rovněž sledovat ideálně jenom jeden záměr a cíl, měl by být kombinací textu a obrazového materiálu, měl by působit na příjemcovy emoce a vyzývat tohoto k nějaké akci, kvůli níž byl rozeslán. A také je skvělé, když je takový e-mail personalizovaný, tedy když tento vypadá, jako by jím byl cíleně oslovován právě ten, kdo ho obdržel. Oslovení jménem tu není žádná banalita, má to smysl.

Čím dokonalejší takový e-mail je, tím spíše své adresáty osloví. A tím spíše podpoří tu nabídku, kterou na internetu podpořit má.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post