Pokud se má internetovému podnikání dařit, je logické, že je v první řadě třeba mít dostatečně navštěvovaný podnikatelský web. A každého, kdo je aspoň trochu obeznámen s touto problematikou, zřejmě rázem napadne, že jsou k tomuto účelu zapotřebí zpětné odkazy, které přivedou na daný web zájemce z jiných míst na internetu. Takže stačí vytvořit si dostatek takových zpětných odkazů a je to…
A je to někdy první chyba, které se provozovatel webu může dopustit. Ono je totiž sice nesporné, že více odkazů skýtá naději na více oslovených uživatelů internetu, jenže tak prosté to tu není. Například odkazy umístěné někam do komentářů nebo jiných obdobně lehce dostupných míst zpravidla nemívají přílišnou váhu, nejsou využívány ani pozitivně vnímány internetovými vyhledávači. A je-li zjevné zneužití této možnosti, může namísto pokroku v internetových vyhledávačích následovat trest v podobě snížení umístění odkazu na daný web ve vyhledávači.
A problémem není jenom využívání zmíněných odkazů připomínajících vlastně spam. Problémem může být i výměna odkazů s jinými weby. Pokud se totiž někomu nabízí odkaz na jeho webové stránky z patičky webu nebo jiného místa bez textového obsahu nebo se zcela nesouvisejícím textovým obsahem, pak jde o bezcennou nabídku, stejně jako je tomu v případech, kdy na nějaký web směřují odkazy z tematicky zcela odlišných stránek. A velký význam nemívá ani situace, kdy se na nějaký web odkazuje často z téhož webu jiného.
Daleko výhodnější je mít a využívat své vlastní odkazy na sociálních stránkách nebo blozích, směřující jak na hlavní web, tak i na jeho podstránky.
A pozornost není třeba věnovat jenom odkazům směřujícím na náš web, ale i těm odkazujícím na našem webu na web cizí. V takovém případě je třeba sázet na odkazy směřující na skutečně hodnotné webové stránky, zejména na jejich informační obsah.
A je pochopitelné, že je třeba pravidelně kontrolovat funkčnost vnitřních i odchozích odkazů. Protože se zde dokonalost jednoznačně vyplatí. Na rozdíl od šlendriánu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.