Co nesmí při optimalizaci chybět?

Ohodnoťte post

Pokud je třeba podpořit nějaký podnikatelský web v internetových vyhledávačích, je nezbytné ho pro tyto internetové nástroje optimalizovat. A to nejlépe odborně, a nikoliv laicky, a komplexně, nikoliv jenom nějak neuměle a jednostranně. A proto je jedině dobře, když se při tom vsadí na odbornou pomoc.

A jak tato pomoc vypadá?

V první řadě je potřeba provést audit takového webu. Tedy je třeba nalézt všechny nedostatky, jež tento má a jež mu brání v dosažení lepšího umístění v internetových vyhledávačích. Je tedy třeba provést analýzu klíčových slov stejně jako kódu webu, to aby se nalezly výrazy, jež nejčastěji používá při hledání ta část internetové veřejnosti, která má být oslovena, a aby zmizely problémy, jež komplikují indexaci ze strany vyhledávacích robotů. Je tu tedy třeba projít web a po zhodnocení jeho aktuálního stavu zařídit pozitivní změny.

Změny se pak mohou týkat například vytváření zpětných odkazů neboli linkbuildingu. Je totiž záhodno mít dostatek zpětných odkazů, a to ne jakýchkoliv, nýbrž jen těch smysluplných, tedy těch, které přivádějí nové návštěvníky a současně i ovlivňují postavení odkazu na daný web ve vyhledávačích jako Google nebo Seznam.cz.

Ovšem linkbuildingem to nemůže skončit. Je třeba i analyzovat obsah webu a jeho využitelnost potenciálními zákazníky po textové stránce, a i toto adekvátně upravit, aby se tu návštěvníci chovali tak, jak je to pro majitele webu žádoucí. K čemuž jsou nezbytně potřeba služby copywriterů.

A nevyhnutelnou je i správná volba klíčových slov, na čemž záleží, objeví-li web právě ti, kdo ho objevit mají. Což chce rovněž odborné znalosti těch optimalizujících.

A je pochopitelné, že taková odborná optimalizace něco stojí. A to úměrně tomu, nakolik je třeba web upravit a nakolik silnou konkurenci musí tento překonat. Záhodno tak bývá počítat řádově s tisíci korun měsíčně po dobu alespoň několika měsíců. Což se ale po zviditelnění takového webu vrátí na ziscích.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol