Co přesně kdy optimalizovat?

Ohodnoťte post

Pokud se webu nedaří tak, jak by se mu dařit mělo, bývají na vině jeho určité nedostatky. Něco tu prostě není takové, jaké by to mělo být, a když pak zjistí nějakou takovou nedokonalost internetové vyhledávače, reagují na to tím, že takovému webu poskytnou mezi ostatními veřejnosti nabízenými odkazy horší pozici. Třeba i takovou, jež nedává naději na to, že by se k takovému webu vůbec někdo z řad internetové veřejnosti propracoval. Což samozřejmě snižuje návštěvnost a škodí provozovateli takového webu, který by se tím měl živit, ale často se už prostě neuživí.

Když se pak má stát takový web úspěšným, musí se pochopitelně jeho nedostatky odstranit. Musí se dosáhnout toho, aby byl onen web z pohledu internetových vyhledávačů a jejich kritérií co nejdokonalejší. Tedy musí se tu provést optimalizace pro internetové vyhledávače.

Ovšem je pochopitelné, že na žádném webu není všechno jenom špatné. A proto je třeba nalézt jeho nedostatky, aby se pak v rámci optimalizace napravilo to, co škodí, a to pozitivní zůstalo nedotčené a neztrácel se s tím čas. A tak je nutná i SEO analýza.

Je tedy třeba prověřit zásadní on-page a off-page faktory a na těchto si ujasnit, co je třeba upravit, vylepšit, ubrat nebo doplnit, aby to bylo pro vyhledávače co nejdokonalejší. Musí se tedy prověřit technické parametry webu jako takového, stranou zájmu nesmí zůstat ani obsah dotyčného webu, jeho struktura, klíčová slova, popisky, titulky a nadpisy. Je třeba ověřit rychlost načítání takového webu, opomenout nelze ani zdrojový kód, mapu stránek a jejich přístupnost pro internetové vyhledávače, přizpůsobení takové prezentace podmínkám mobilních zařízení, svou roli sehrávají i odkazy a indexace, obrázky a podobně.

Z čehož si lze odvodit, že není analyzování webů předcházející efektivní optimalizaci pro internetové vyhledávače žádná legrace. A je tedy záhodno nechat to na profesionálech. Kteří web dokážou zanalyzovat a posléze i zdokonalit.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol