Co se skrývá za linkbuildingem?

Možná už jste slyšeli o linkbuildingu. Ale možná jste o něm doposud neslyšeli všechno. Třeba i jenom proto, že se svět vyvíjí a ani v záležitostech optimalizace pro internetové vyhledávače, a tedy i linkbuildingu, tomu není jinak.

A proto třeba i čistě preventivně přispěji na tomto místě se svou trochou do mlýna.

Linkbuilding je záhodno využívat v zásadě z následujících důvodů:

  1. Externí odkazy přivádějí na web, na který směřují, nové uživatele. A uživatelů, respektive potenciálních zákazníků, není snad nikdy dost. Čím více jich je, tím lépe se dosahuje efektu, jenž má určitý web mít. I když to neplatí univerzálně.
  2. Pokud na web směřují odkazy umístěné na důvěryhodných webech, vzbuzuje to i důvěru tohoto webu samotného. Takové důvěryhodné odkazy jsou pak neocenitelné, daleko podstatnější než odkazy na webech netěšících se právě nejlepší pověsti.
  3. Kvalitní zpětné odkazy, zejména ty interní, pomáhají webu s jeho indexací u vyhledávače Google. A hodnocení webu jakožto relevantního tu sehrává významnou úlohu.
  4. Umístěním odkazů do textů popisujících určité nabídky, třeba produkty či služby, lze dosáhnout zvýšení konverze, a to třeba i skutečně citelného.
  5. A zapomenout nesmíme ani na to, že odkazy směřující na web a umístěné na prezentacích různých firem, médií i jednotlivců představují důležitou součást brandingu.

Je tedy nesporné, že zpětné odkazy smysl mají a linkbuilding tudíž není záhodno podceňovat. A co je u budování zpětných odkazů zásadní? Je důležitější kvalita nebo kvantita?

V zásadě se dá říci, že obojí. Je třeba mít odkazů dost, protože bez nich klesá počet těch, kdo je naleznou, využijí a tedy skončí na podporovaném webu, ale současně je nezbytná i jejich kvalita, protože odkaz, který nikoho nezaujme, nikoho nepřivede a je tedy ve své podstatě zbytečný. A to už ani nemluvě o tom, že umí Google odhalit třeba i podvodné počínání v oblasti zpětných odkazů, a to se může vymstít.

A tak se určitě vyplatí přenechat to raději profesionálům.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post