Co vše obnáší SEO?

Ohodnoťte post

Když někdo chce, aby si jeho webu všiml na internetu dostatek žádoucích uživatelů, nesmí podcenit význam internetových vyhledávačů. A to ať už jde o Google, Yahoo, Bing, Yandex, Baidu, Seznam, YouTube, Facebook, Amazon nebo některý z jiných, méně významných nástrojů tohoto druhu. Musí učinit vše pro to, aby se jeho web takovým žádoucím vyhledávačům ‚zalíbil‘, protože bez toho by se odkaz na něj v těchto vyhledávačích neobjevoval na optimálních pozicích a nebyl by tak zřejmě objeven těmi, jimž je určen. A proto je tak významnou optimalizace pro internetové vyhledávače, jež weby dokáže zdokonalit tak, jak to vyhledávače vyžadují.

Při takové optimalizaci je nutno zaměřit se na on-page a off-page faktory, tedy jak na to, co se nachází přímo na dotyčném webu, tak i na to, co je mimo něj, ale co ho rovněž ovlivňuje. A je potřeba se zaměřovat i na technickou, i na lokální optimalizaci stejně jako na uživatelské signály.

Co se týká on-page záležitostí, je zásadní hlavně správná volba klíčových slov a jejich umístění v textu, a dále správné využití nadpisů, relevance a komplexnost tématu a grafický obsah webu.

Mezi off-page faktory si pak můžeme zařadit dejme tomu externí zpětné odkazy i interní odkazy, záležitosti PR a sílu brandu.

K technickým záležitostem, jež jsou významné, náleží třeba SSL certifikát, rychlost načítání stránek, architektura a přístupnost webu, strukturování dat a optimalizace průchodu crawlera webem, mezi uživatelské signály patří dejme tomu doba strávená uživateli na jednotlivých stránkách a lokální SEO se neobejde bez udržovaného Google My Business profilu, uživatelských recenzí nebo citací a zmínek brandu ve spojení s adresou.

Celkově se mluví o více než dvou stovkách faktorů, které mohou ovlivňovat pozici jednotlivých webů v internetových vyhledávačích a jež se v průběhu doby aktualizují a také přibývají, ač to provozovatelé vyhledávačů často oficiálně nepřiznají. A chce-li mít někdo úspěšný web, měl by zvládnout úpravy aspoň toho nejdůležitějšího, co rozhodování vyhledávačů ovlivňuje. Protože bez toho se vzestup konat nebude.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol