Weby mívají na internetu nejednou tu smůlu, že je tam nikdo nenajde. A to třeba i proto, že je ani nehledá, protože o jejich existenci nemusí mít ani tušení. A každý, kdo ví aspoň rámcově o tom, co to znamená, musí souhlasit, že to rozhodně není ideální situace. Třeba ani ne tak pro ty, kdo nehledají určitý web a najdou to požadované někde jinde, ale určitě pro ty, kdo podobné nenavštěvované weby provozují k dosahování svých záměrů.
A aby se ti, jimž se nedostává žádoucí návštěvnosti, tohoto problému nějak zbavili, je jim potřeba optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO. A v rámci této třeba i copywriting. Protože kromě vytvoření interních a zpětných odkazů, oněch internetových ukazatelů směru, kromě volby klíčových slov, reklamy a dalších k vyšší návštěvnosti vedoucích počinů jsou tu i texty značnou měrou ovlivňující situaci každého webu.
Prostě záleží i na tom, co je na webech napsáno a jak, určitě je žádoucí i existence PR článků, které mohou na optimalizovaný web upozorňovat a lákat. A z toho se každý hned lehce dovtípí, že musí jít o texty kvalitní. Protože jen tak něco zájem lidí nevzbudí. A ani na internetové vyhledávače jen tak nějakých pár řádků nezapůsobí žádoucím způsobem.
A pokud si myslíte, že se obejdete bez pomoci copywriterů a potřebné články a další texty si napíšete sami? Proč by ne? Klidně tak učiňte. Ale abyste měli naději na dosažení žádoucích výsledků, měli byste o takových textech vědět aspoň následující:
Je pochopitelně třeba, aby tyto dokázaly zaujmout čtenáře. Což je samozřejmý účel, pro které taková dílka vznikají. Ovšem současně tu musí být zajištěna i ideální délka a strukturovanost takového článku, což už berou v potaz nejen čtenáři, ale i internetové vyhledávače. Pro které je tu pak stejně jako pro čtenáře žádoucí vložit hned do úvodní části a třeba i nejen tam žádoucí klíčové slovo a také zpětný odkaz/zpětné odkazy, a to nejlépe v různých tvarech. A takový text je pak třeba umístit i na optimální místo, včetně sociálních sítí. Aby byl tento naleze, přečten, využit pro SEO a tím pádem došlo na to, čemu má sloužit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.