Copywriting není ulejvárna

Ohodnoťte post

Chce-li se stát člověk copywriterem, musí počítat s tím, že bude muset nejprve odložit pomyslné růžové brýle, přes které doposud pohlíží na své literární výtvory. Ono totiž není psaní jako psaní, a psaní textů na zakázku není rozhodně žádná hračka. A shánění klientů a zakázek už teprve ne.

Pokud se totiž někdo domnívá, že jde u copywritingu pouze o přepisování stále týchž textů s využitím jiných slov, respektive že se dá nějaký ten text nebo jeho část pouze odněkud okopírovat, žije v bludu a rozhodně se jako copywriter neuchytí. Nejde tu totiž jenom o to, aby se text zalíbil internetovým vyhledávačům, respektive aby bylo podobných textů kvůli vyhledávačům značné množství bez ohledu na jejich kvalitu, neméně důležitá je současně i atraktivita těchto výtvorů pro čtenáře, tedy pro přemýšlející a hodnotící lidi.

Při copywritingu jde tedy o to, aby se přicházelo i s novými tématy, i s různými pohledy na tutéž problematiku. Je třeba reagovat na aktuální situaci, je třeba správně využívat klíčová slova a přicházet stále s něčím novým. Jen tak si člověk přijde na své, a to i co se finančního ohodnocení jeho činnosti týká.

Pokud se hodlá někdo věnovat copywritingu za finanční odměnu, musí se pochopitelně postarat i o to, aby bylo všechno správně i po formální stránce. Je tedy záhodno mít dejme tomu živnostenské oprávnění, na základě kterého je copywriter svým vlastním pánem, respektive lze uzavřít i smlouvu se zadavatelem zakázek, protože jenom to, co je psáno, je i dáno.

A když se chce copywriter postavit na vlastní nohy? Kde sehnat zájemce o jeho tvorbu? Je možné využít třeba různé specializované portály, jež nabízejí nejednou i bezplatně zprostředkování kontaktů zadavatelů a copywriterů.

Ovšem každopádně je nutností nabízet i zde kvalitu. I kdyby byl zprostředkovatel sebelepší, nezajistí práci a výdělky někomu, kdo nic neumí, svou činnost odbývá, špatně komunikuje, případně má ‚velké oči‘ v záležitostech týkajících se odměny.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol