CPC

Tato zkratka vyjadřuje cenu za proklik, anglicky Cost Per Click. Tohoto označení se využívá
v případě, kdy jde o reklamu typu PPC, tedy Pay Per Click a jde o maximální částku, kterou je
inzerent ochoten zaplatit, když na jeho reklamu klikne nějaký uživatel a tím se dostane do
cílového internetového obchodu. V určitých případech PPC reklamy je možné setkat se i
s označením Max. CPC. Je nutné podotknout, že v praxi je reálná cena za proklik mnohem
nižší než je ta maximální, mnohdy jde o až o polovinu maximální ceny.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
CPC
4.6 / 5 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol