CPM/CPT

Podobně jako v případě CPC, jde o maximální částku, kterou inzerent zaplatí za zobrazení
reklamy typu PPV neboli Pay Per View. CPM však konkrétně vyjadřuje Cost Per Mile,
v případě zkratky CPT je to Cost Per Thousand, tedy cena za tisíc zobrazení reklamy. Právě to
je značná odlišnost od CPC ceny, kdy se platí za proklik, nikoliv pouhé zobrazení. Příkladem
je možné uvést samotné částky, kdy hodnota 100 Kč CPM znamená, že inzerent zaplatí 1
haléř za jedno zobrazení reklamy.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
CPM/CPT
4.2 / 6 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol