Cross-selling

4.7/5 - (15 votes)

Neboli křížový prodej je označení pro obchodní strategii v internetových obchodech, která se
snaží zákazníkovi doporučit i další produkty nějakým způsobem spojené s jejich aktuálním
nákupem. To znamená, že pokud zákazník kupuje například zahradní sekačku, budou mu
doporučeny i další produkty, které mohou zahrnovat nejenom provozní kapaliny, ale také
třeba náhradní díly nebo třeba zařízení pracující na podobném principu.

Cross-selling se uplatňuje nejenom v internetových obchodech, ale také ve firmách, které
nabízí vzájemně se doplňující služby. Například firma A zabývající se kadeřnictvím může
nabízet služby firmy B, která se zabývá manikúrou a pedikúrou. Je to tedy strategie, která se
snaží maximalizovat profit na klientovi nebo zákazníkovi, a to doporučením relevantních
služeb či produktů.

Zpravidla pak jde o produkty a služby, které jsou spojené se základním zájmem zákazníka.
Produkty spadající do kategorie cross-selling přitom mohou být označeny i například jako
„ostatní zákazníci spolu s tímto produktem koupili tyto produkty“ a podobné fráze, které mají
ještě dále znásobit potenciál k vyvození další aktivity zákazníka.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
4.7/5 - (15 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol