Customer lifetime value

Tohle anglické sousloví se používá pro označení hodnoty, kterou má zákazník pro firmu
z hlediska dlouhodobých vztahů. Touto metrikou se běžně určuje částka, kterou zákazník
utratí, když bude s danou firmou spokojený, a to při opakovaných nákupech, třeba za celý
život. Z toho plyne název, který je možné volně přeložit jako hodnota celoživotního
zákazníka. Je proto zřejmé, že tato hodnota je důležitá zejména u obchodů se spotřebním
zbožím nebo službami, ve kterých dochází k opakovaným nákupům zákazníků.

Tuto hodnotu je nutné znát při rozhodování a úvahách, jakou cenu je firma ochotná dát za to,
že získá dlouhodobého zákazníka, přičemž se předpokládá, že tento dlouhodobý zákazník
bude spokojený s produkty či službami, které bude nakupovat.

4.4/5 - (13 votes)
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
4.4/5 - (13 votes)