Customer lifetime value

Tohle anglické sousloví se používá pro označení hodnoty, kterou má zákazník pro firmu
z hlediska dlouhodobých vztahů. Touto metrikou se běžně určuje částka, kterou zákazník
utratí, když bude s danou firmou spokojený, a to při opakovaných nákupech, třeba za celý
život. Z toho plyne název, který je možné volně přeložit jako hodnota celoživotního
zákazníka. Je proto zřejmé, že tato hodnota je důležitá zejména u obchodů se spotřebním
zbožím nebo službami, ve kterých dochází k opakovaným nákupům zákazníků.

Tuto hodnotu je nutné znát při rozhodování a úvahách, jakou cenu je firma ochotná dát za to,
že získá dlouhodobého zákazníka, přičemž se předpokládá, že tento dlouhodobý zákazník
bude spokojený s produkty či službami, které bude nakupovat.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
Customer lifetime value
4.6 / 10 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol