Dáváte o sobě dost vědět?

Ohodnoťte post

Nelze se domnívat, že když už má někdo na internetu svůj podnikatelský web, dejme tomu internetový obchod, dočká se zde žádoucích zákazníků automaticky a tito se mu sem budou ochotně i vracet. To by totiž byla ideální situace, a zázraky se dějí jenom skutečně zřídka. A když se v případě někoho podnikajícího na internetu zázrak nedostaví, musí si tento zákazníky zkrátka sehnat nějakým způsobem sám. A aby měl zákazníky, musí mít na svém webu pochopitelně nejprve návštěvníky. Jenom z těch mohou následně něčí zákazníci vzejít.

Návštěvníky si pak lze pro své internetové podnikání zajistit třeba i s pomocí e-mailingu. Tedy je možné na sebe a své podnikání upozorňovat elektronickou poštou tak dlouho, až zkrátka lidé přijdou, prohlédnou si nabídku a třeba za ni i zaplatí. Jenže zatímco to vypadá na první pohled jednoduše, snadné to rozhodně není. E-mailové adresy kdekoho by se sice posbírat daly, případně by se dal využít nějaký robot kombinující a zkoušející různé varianty e-mailů s tím, že se některé prostě ujmou a některé ne, nebo by se mohla od někoho koupit databáze takových kontaktů, jenže to by nebylo dokonalé. Bombardování kohokoliv e-maily by spíše odradilo, než aby vzbudilo zájem, a odesílatel by se tak dostal mezi ty posílající spam, o které se zájem neprojevuje automaticky.

A jak tedy e-mailing využít, aby skutečně fungoval a vzbuzoval zájem u žádoucích zákazníků?

E-mailing prostě musí sloužit k budování dobrých vztahů mezi poskytovateli a jejich zákazníky. A když se tento využívá správně, může být skutečně spolehlivý, poměrně levný a efektivní, může pomoci se zvýšením prodeje a udržením si stávajících zákazníků. Ovšem k tomu je v ideálním případě třeba:

Čím více pozitiv někdo při e-mailingu nabízí, tím spíše využije tuto metodu ve svůj prospěch.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol