Kdyby dnešní lidé při shánění toho, co potřebují, a to navíc za co nejvýhodnější cenu či s jinými přednostmi, měli obíhat kamenné obchody, nohy by si uběhali a stejně by nemuseli to nejvýhodnější ani relativně výhodné najít. Protože svět se zglobalizoval, a lidem se tak staly dostupnými a nejednou nejvýhodnějšími i nabídky třeba z opačného konce světa. Které jsou fyzicky stejně nedosažitelné jako třeba nabídky obchodníků z odlehlejších končin naší země.
Prostě už dnes nemůžeme vesměs osobně hledat nabídky zboží a služeb, nemůžeme se po tom shánět bezprostředně v různých po světě rozesetých obchodech a provozovnách služeb. Velice často musíme využívat internet.
Ovšem jakkoliv je internet velice užitečný pomocník, není ani ten dokonalý, i ten má své vady na kráse. A velice často zbytečně škodí i těm nabízejícím. A to tím, že je internetové vyhledávače neprezentují před hledající veřejností tak, jak by měly.
V čem tu tkví problém?
Weby mají prostě své různé přednosti a nedostatky. A protože vyhledávače nalézají značné množství obdobných nabídek, musí je pro ty hledající i nějak uspořádat. Není možné, aby se třeba mezi tisícem odkazů objevoval na prvním místě nejdražší prodávající jediného použitého exempláře čehokoliv z druhého konce světa, mající primitivní internetovou stránku, zatímco by byl renomovaný výhodný velkoobchodník až někde na konci, kde by ho nikdo ani nehledal.
O úspěších na internetu tak rozhodují mezi nabízejícími různé parametry, podle kterých se internetové vyhledávače při posuzování jednotlivých nabídek řídí. A je jenom otázkou, nakolik se těmto požadavkům jednotlivé weby přizpůsobí.
A co ten, kdo chce mít nejvýhodněji umístěný, a tedy vyhledávači nejlépe hodnocený web, který mu zajistí nejlepší obchody? Ten prostě musí vsadit na SEO, která mu pomůže se prosadit. Protože tvorba zpětných odkazů, copywriting, správná volba klíčových slov a podobné počiny dokážou udělat pomalu zázraky.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.