Když se u nás a určitě nejen tady rozjížděl internetový byznys, bylo leckomu zřejmé, že je třeba přilákat na své internetové stránky ke své nabídce co nejvíce lidí, kteří by za ni možná mohli zaplatit. A děje se tak vlastně dodnes. Jenže se tak dělo a nejednou i dosud děje nesprávně. A tak je docela dobře možné přilákání značného počtu lidí na něčí web, ovšem bez záruky, že to vůbec k něčemu bude.
Co si budeme povídat. Když někdo vypustí do světa, že jsou na jeho webu dejme tomu ty nejchoulostivější prasárničky, určitě se mu tam nahrnou davy uživatelů internetu. Ale co se stane, jakmile tito zjistí, že jsou nalákáni na web, kde se nabízí nějaké s tím slibovaným naprosto nesouvisející zboží? Co by? Stačí kliknutí a všichni jsou pryč. A užitek z nich není žádný.
A tak je pochopitelně daleko žádoucnější jednat s oslovovanými potenciálními zákazníky na rovinu. Nabízet jim to, co se jim skutečně nabízí. Protože se třeba na téma dřevovýroba nenaláká tolik lidí jako na nějaké nahotinky, ale ti ze zájemců o práci se dřevem, kteří sem přijdou, nezklamou. Pokud tu najdou skutečně to, co hledají.
Ovšem ani přilákání těch, jimž je nějaká nabídka určena, ještě není zárukou úspěchů. Stejně jako si musí lidé najít k určité nabídce cestu, se pak v této musí i co nejsnáze vyznat. Čímž mám na mysli, že weby musí být pro své uživatele i co nejpřehlednější a co nejsnáze využitelné. A každopádně by i v tomto měly předčit konkurenci. Protože ani přilákání toho nejspolehlivějšího zájemce nemusí nic znamenat, pokud se tento na webu nevyzná a navzdory projevenému zájmu tu obchodní transakci nedokončí a nakoupí třeba u konkurentů.
Je tedy třeba, aby se tu návštěvník snadno vyznal v nabídce, aby lehce našel to, co hledá, snadno to vložil do virtuálního košíku a pak tento pomyslně úspěšně pronesl přes rovněž virtuální pokladnu. Protože až po zaplacení je dosaženo toho žádoucího.
A tak se musí weby maximálně zdokonalovat. Aby tu vše nakonec fungovalo tak, jak má. Ke spokojenosti všech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.