Duplicita konverzí

Jak je možné pochopit z názvu, jde o situaci, kdy dojde k chybnému započítání konverze, kdy
místo jedné správné konverze jsou započítány dvě, které jsou však duplicitní, tedy nesprávné.
Taková situace může nastat například tehdy, když zákazník hledá nějaký produkt, který
prodává obchod A, což zákazník zjistí z nějaké bannerové reklamy, na kterou klikne. Tímto
způsobem navštíví tento internetový obchod, avšak není ještě zcela rozhodnutý, že si chce
produkt koupit. Proto navštíví jeden z mnoha srovnávacích portálů zboží, kde si zákazník
přečte různé názory a zkušenosti k danému produktu. Z tohoto srovnávacího portálu se pak
prostřednictvím odkazu dostane opět na stránky obchodu A, kde konečně uskuteční nákup.

Ačkoliv dojde k jednomu reálnému nákupu, statické nástroje prostřednictvím určitých kódů
započítají dvě konverze, neboť se zákazník dostal dvěma způsoby na jeden konkrétní web a
chtěl uskutečnit nákup. Je to však chybné započítání, neboť nákup byl uskutečněn jenom
jeden. Tuto chybu je možné vyřešit prostřednictvím nástroje s názvem Analytics, který slouží
k připsání konverze správnému zdroji, což je realizována na základě zvoleného atribučního
modelu.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
Duplicita konverzí
4.3 / 13 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol