Slibovat dokáže každý z lidí. A to bychom neměli spouštět ze zřetele ani tehdy, když máme zájem o optimalizaci svého webu pro internetové vyhledávače. Protože se najdou specialisté, kteří nám v tomto oboru dokážou nabídnout skutečně skvělé služby, ale zrovna tak jsou tu i ti, kdo umí jenom tahat lidi za nos.
A tak by se měl každý majitel webu zajímat nejen o to, kdo mu co nabízí, ale měl by také následně kontrolovat, zda a jaká práce byla odvedena. Měl by se tedy určitě dožadovat i reportingu.
Každý poskytovatel SEO služeb by měl otevřeně informovat svého zákazníka o tom, co vlastně bylo za zaplacené peníze uděláno. A to hodně detailně. Každý klient by měl být informován o tom, co bylo při optimalizaci jeho webu změněno či přidáno a co bylo uděláno mimo webové stránky s cílem dosáhnout lepší pozice v internetových vyhledávačích.
Takový podrobný přehled o tom, za co zákazník u optimalizace zaplatil, musí obsahovat úplný soupis všeho, co bylo učiněno, a to v takové formě, aby zákazník dokázal pochopit, co a proč se tu děje, plus tu mají být v některých případech podle dohody i informace o tom, jaké aktivity v rámci takové optimalizace proběhnou v následujícím období, v příštích týdnech či měsících, či informace o změnách strategie v cílení na určitá klíčová slova. A žádoucí jsou i data z nové analýzy SEO, exportovaná ze specializovaných analytických nástrojů, informace o změnách pozice, sledovanosti a konverze.
Zkrátka a dobře by mělo být zřejmé, že se tu jenom nevyhazují peníze oknem, že je za tyto odváděna žádoucí práce.
A jak takové SEO reporty vypadají? To je různé. Žádná univerzální podoba těchto neexistuje a tyto se tak liší třeba podle charakteru projektu a stanovených cílů. Ovšem jedno tu musí platit vždy. Že je třeba zajímat se o to, jak jsou výsledky a činnosti prezentovány. Zda se tu nemanipuluje s fakty s úmyslem vypadat lépe, než jaká je skutečnost.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.