Důvěřujte, ale prověřujte

Ohodnoťte post

Ten, kdo podniká na internetu a spojuje toto své počínání s PPC reklamami, má naději na to, že bude dosahovat právě díky těmto reklamám dobrých výsledků, a to aniž by utrácel za neefektivní a nic nepřinášející propagaci, jež je u mnoha jiných reklam docela běžným úkazem. Takové PPC kampaně totiž skutečně dokážou oslovit mnohé návštěvníky internetu a mohou tak podnikatelským webům efektivně zvyšovat návštěvnost.

Ovšem je skutečností, že za dokonalost se platí.  Proto nejsou PPC reklamy zrovna levný špás, a to ať už jde o ty provozované v Google Ads či Seznam Sklik, případně ale i jinde, třeba na sociálních sítích. A když už se tak někdo právě do tohoto pustí, měl by si být jist tím, že jeho PPC reklama funguje nejlépe, jak to jenom jde. Protože i zde jsou pochybení možná a běžná. A je zapotřebí audit, aby se možné nedostatky našly a odstranily.

Takový audit dokáže zjistit, zda nejsou nedostatky třeba už i v samotném nastavení PPC účtu. Protože odstraněním takových nedostatků lze samozřejmě ušetřit, ale také využít doposud nevyužitý potenciál takové propagace, dá se tím zkrátka zvýšit výkon reklamních kampaní. Ověřením technického nastavení, efektivity kampaní, funkčnosti parametrů a podobně si prostě lze polepšit.

Protože je třeba zahrnutí mnoha reklamních sestav do jediné kampaně nebo mnoha klíčových slov do reklamní sestavy kontraproduktivní, stejně jako třeba snaha pokrýt jedinou reklamní kampaní více zemí.

Je ale také třeba hlídat si případné dvojí započítávání konverzí, správné zacílení na zvolenou lokaci a klíčová slova, zaměření na lidi, kteří mají být osloveni především.

Zkrátka a dobře lze sice spustit PPC kampaň kdykoliv a odkudkoliv a také ji průběžně měnit, ale chce to vše připravit promyšleně a pak sledovat důležité parametry. Protože jenom je-li dobrý poměr míry prokliku s mírou konverze, jde o úspěšnou kampaň, která se vyplatí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol