E-mailing je prospěšný

Ohodnoťte post

Aby se někdo uživil obchodem využívajícím internet, musí využít cokoliv, s čím se lze dostat do přízně jeho potenciálních zákazníků. Je třeba si je získat na svou stranu a pak si je udržet i nadále, případně se těm, kdo dosud nebyli získáni, nabízet tak dlouho, až z toho kápne nějaká ta koruna. A pochopitelně čím víc korun, tím líp.

Dobrým pomocníkem a současně i žádoucí součástí optimalizace pro internetové vyhledávače je i e-mailing. A to z toho důvodu, že je jím možné oslovovat bezprostředně konkrétní lidi, a to v ideálním případě přesně tak, jak je to zapotřebí.

Jenže i rozesílání elektronické pošty sloužící k podpoře nějakého podnikání má svá pravidla, aby se jednalo o úspěšné počínání. Nelze jenom vytvořit univerzální nabídkový e-mail a poslat ho každému, čí adresa přijde podnikateli zrovna pod ruku.

A jak tedy na to, aby to bylo správně?

Předně je třeba vytvořit si databázi e-mailů adresátů, kteří tu připadají v úvahu jako žádoucí. Ta se nejsnáze vytvoří s využitím registračního formuláře na podnikatelově webu provázeného nějakou výhodou v případě jeho vyplnění a tedy registrace.

Pak je záhodno rozčlenit takto získané e-maily na skupiny podle konkrétního zájmu, aby se oslovoval ideálně každý z potenciálních zákazníků tím, co ho nejspíše zaujme. Čím personalizovanější obsah e-mailů je, tím spíše se taková nabídka ujme. Takové e-maily by měly začínat předmětem mířícím přímo na konkrétní uživatele a obsah by se měl skládat z představení se, nabídky a výhody, kterou taková nabídka potenciálnímu zákazníkovi přináší.

E-maily by ale neměly být jenom propagací. Měly by tu být i ty, jež vítají nově zaregistrované adresáty, i ty připomínající některým zákazníkům nedokončené obchodní transakce a zboží opuštěné v košíku.

A určitě je záhodno uzpůsobit v dnešní době takové e-maily tak, aby se dokonale zobrazovaly i v mobilních zařízeních.

Kdo na toto nezapomene, má naději na zdokonalení svých obchodních aktivit a dosažení vyšších zisků. O které jde v první řadě.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol