Internetové podnikání není bez výjimky k ničemu, pokud se nevyplácí. A aby se vyplácelo, jsou mu logicky nezbytně zapotřebí dostateční a adekvátně platící zákazníci. Kteří se na internetu získávají nejedním způsobem. Obvykle jak propagací, jak už tomu tak je vlastně i u jiných typů podnikání, tak i optimalizací pro internetové vyhledávače, jež dává optimalizovaným webům jistý náskok před jejich podobnými konkurenty.
A chce-li někdo se svým internetovým podnikáním, třeba obchodováním, uspět, sází poměrně často na e-mailing, tedy na způsob, jak k sobě připoutat současné a přilákat i jiné budoucí zákazníky, a to v podobě rozesílání e-mailů.
Nemyslete si ale, že je takový e-mailing nějaká banalita. Že se někde porůznu posbírají nějaké e-mailové adresy a jejich majitelé se začnou bombardovat nabídkami v naději, že se třeba některá z takových nabídek někde ujme. Ti, kdo si totiž počínají takto banálně, obvykle osloví maximálně pár náhodně oslovených zájemců, jenže ostatní se takovým nabídkám budou vyhýbat a z potenciálně užitečného nástroje jménem e-mailing se tak stane pouhý obtěžující spam. Tedy nevyžádaná pošta končící v koši nebo rovnou zablokovaná.
A jak tedy rozesílat e-maily, aby se tyto staly prospěšným e-mailingem?
V první řadě je třeba nalézt ty, kdo přijímání podobných e-mailů akceptují a nejlépe přímo uvítají. A ti se nejspíše naleznou mezi stávajícími a dřívějšími spokojenými zákazníky. Od nichž si vlastně stačí jenom vyžádat souhlas s rozesíláním nabídek, aby se nestala taková pošta obtěžující. Ale využít lze klidně i databáze někoho jiného, pokud jsou v těchto ti, kdo to rovněž akceptují. A ideální je, když jsou rozesílané e-maily šité na míru svým adresátům, když rozesílatel ví, oč ti oslovovaní mají zájem. Pak je totiž nejjistější, že se taková nabídka nejspíše ujme. A současně to naznačí internetovým vyhledávačům, že určitá nabídka stojí za to a že by se měla v těchto posunout vpřed. Tak, jak je to v zájmu úspěchů podnikání třeba.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.